Wax melts kopen...

Discussie in 'De lounge' gestart door RSL, 10 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Zou jij wax melts online kopen bv via fb voor € 0,50 p.s?

1. Nee ik hou er niet van

2. Ja ik zou kopen, online is geen probleem

3. Ja ik zou kopen, maar ik wil ruiken voor ik koop

4. Ja het ruikt lekker maar is mijn geld niet waard

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    #1 RSL, 10 feb 2017
    Laatst bewerkt: 10 feb 2017
    Ik ben sinds kort bezig met wax melts, en misschien wil ik wat gaan verkopen. Maar dan moet ik meer geuren en wax aanschaffen, dus ik twijfel. Ik heb geen idee of daar animo voor is of niet... Gebruik jij ze? En wat voor prijs betaal je ongeveer p/s?

2. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik ben best bereid wat meer te betalen als ze lekker ruiken, goed maar toch subtiel te ruiken zijn én ze wel een tijdje meegaan. Maar online bestellen zou ik alleen doen als weet welke geuren ik fijn vind. Wat misschien een oplossing is, is een soort probeerpakket. Een kant en klaar pakketje met verschillende geurtjes (kleinere of beschadigde wax melts?) voor een redelijke prijs. Dan kunnen mensen online bestellen en uitproberen zonder veel te betalen voor een geur die misschien niet blijkt te bevallen.
    Het ergste vind ik geuren die naar wc reinigers ruiken.

Bij kruidvat hebben ze ze nu, 5 geuren ofzo. Ik heb er twee gekocht die ik lekker vond en verbazingwekkend genoeg geven ze precies genoeg geur en ze doen het lang.
    Succes!!

3. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik zou ze ook eerst willen ruiken. Het idee van ikbentess vind ik wel een goede, een probeerpakketje voor een leuk prijsje.

4. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Toevallig via een link op zp twee weken geleden voor het eerst wax melts online gekocht, gelijk 10 en waren 0,60 per stuk ...en tot nu toe heel tevreden over de geur. Ging overstag vanwege de zwitsal geur :D

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik gebruik ze van scentchips en die vind ik heerlijk. Heb andere merken geprobeerd maar die konden geen van allen tippen aan deze. Daarbij betaal je daar ook geen 0,50 eurocent per stuk voor. Dan moeten het dus wel goede zijn. Aan mij zou je dus niet zoveel hebben haha!

6. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik heb er vaker wat bij een webshop gekocht en dat is mij heel goed bevallen. Dat idee en dat testpakketje is goed

7. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Dankjewel! Met dat idee kan ik wel wat denk ik 😃

8. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik mis de optie nee en dan een andere reden ipv ik hou er niet van. Ik zal ze nooit online kopen omdat ik graag wil ruiken voor ik ze koop. Daarnaast vind ik de prijs te duur. Ik ben erg te spreken over scentchips en die zijn wel wat goedkoper.

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

De prijs die je in je hoofd hebt vind ik veel te duur. Zelfs de originele zijn nog goedkoper.

Alleen daarom zou ik al niet willen. Daarnaast nog omdat ik ze zou willen ruiken

10. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Inderdaad exact hetzelfde :)

Deel Deze Pagina