hallo, ik heb op 9 april iets spullen besteld bij h&m. Deze 20 april binnen gekregen,maar helaas was alles te groot en heb het dus retour gezonden. Nu krijg ik een h&m factuur: hier staat op het aan jou toegekende limiet voor de maandfactuur is 100,00 je hebt nog een beschikbare bestedingsruimte van 104,00. Maar ik snap het niet want mijn aankopen waren 49,80 en mijn retourzending 53,00 euro... heeft iemand dit al eens gehad? want betekend dat dat ik nu voor 100 euro toch nog kan kopen? probeer al 20 min tervergeefs te bellen naar h&m maar krijg elke keer te horen dat iedereen in gesprek is:x kan iemand me helpen!!!
dit staat er bij mij het aan jou toegekende limiet voor de maandfactuur is 100,00 en dan gewoon het bedrag wat ik moet betalen
maar dan heb ik toch geen bestedingsruimte van 104,00 euro? grr en krijg ze gewoon echt niet te pakken hahah
Heb je op rekening besteld of met een acceptgiro? Als je op rekening besteld hebt laten ze zien hoeveel je nog mag kopen waarvan je dan per maand een deel moet afbetalen. Waarschijnlijk is je retourzending nog niet verwerkt waardoor je bedrag niet klopt, je kan op H&M online inloggen en dan bij je gegevens kijken of de retourzending al ontvangen is.
die 100 euro is zeg maar een krediet die ze je toekennen. Als je wil, kun je voor 100 euro op krediet kopen bij ze.
Wel opvallend, ik heb vandaag ook zo'n factuur gekregen. Ik had voor een totaalbedrag van 134,50 bestelt. Uiteindelijk had ik besloten om een aantal artikelen niet te houden. Dit bedrag was bij mij 39,90. Dit heb ik dus ook in mindering gebracht op het totaalbedrag en het restantbedrag (95,60) keurig op tijd betaald per acceptgiro. Krijg ik vandaag ook opeens zo'n H&M-factuur dat die 39,90 nog openstaat, maar ik heb dat retour gestuurd. Nu kijk ik dus net op de website van de H&M en die retourzending is gewoon ontvangen... Als je het mij vraagt gaat er dus iets mis bij de H&M. Ik heb ze trouwens ook geprobeerd te bellen, maar kom er ook niet doorheen. Mijn toegekende limiet voor de maandfactuur is trouwens 250 Euro. Vraag me af waar ze dat op baseren. Ik wil helemaal niet zo'n maandfactuur daarom betaal ik ook altijd met acceptgiro.
Misschien hebben de brief en de betaling elkaar gekruist? Ik heb volgens mij ook een limiet van 250 euro. Als je vaak besteld en je betaald netjes dan wordt je limiet hoger. Ik maak er ook nooit gebruik van, betaal altijd gewoon met acceptgiro.
Ja, er begint zich wat te dagen bij mij. Ik heb mijn pakketje op 28-04-2011 naar het postkantoor gebracht. De factuurdatum van de maandfactuur die ik vandaag heb ontvangen is gedateerd op 10-05-2011. Op de website onder mijn profiel staat dat ze mijn retourzending van 39,90 hebben ontvangen op 12-05-2011. In mijn geval heeft het zich dus idd gekruist. Al vind ik wel dat mijn retourzending er erg lang over heeft gedaan TS, misschien heeft jouw retourzending zich ook gekruist met de maandfactuur?
Ik had een limiet van 400, maar nu hebben ze me een nieuw klantnummer gegeven en heb ik weer een limiet van 100. Misschien maar goed ook Ik heb nooit problemen gehad bij de H&M maar hoor vaker dat ze betalingen fout doen, of teveel berekenen op de maandfactuur.
ok nou begrijp ik het maar het weerhoud me er niet van om weer lekker te gaan shoppen hahah ik denk dat bij mij de brief ook gekruisd heeft met de retour.want online staat dat het wel al ontvangen is! dames in ieder geval bedankt!