Ja ik snap dat ik moet eten haha maar hebben jullie tips voor bepaalde dingen die wat meer vullen? Ik word nu weeeeeeer wakker met zoo een honger! Ik moet iets hebben wat gezond is maar ook goed vult. Iemand een idee?????
Gewoon eten! Je hebt niet voor niets honger. Je lichaam schreeuwt er om omdat het een mega prestatie moet afleveren. Begin lekker met ontbijtgranen, een kopje thee en een appel. Je kindje is afhankelijk van de voedingsstoffen die je binnen krijgt.
Dingen die écht goed vullen én voeden eten. Dus idd: volkorenproducten. En op brood bv roomboter smeren, plakje vleeswaren, avocado etc ( krijg je zowel goede koolhydraten, goede vetten als ook eiwitten binnen) Volle melk en yoghurt drinken/eten. Producten met eiwitten eten, stilt de honger vaak ook goed. En (geraffineerde) suikers beetje laten staan, krijg je vaak alleen maar meer trek van. Hier momenteel favoriet: - half sinaasappelsap, half yoghurt, door elkaar roeren en opdrinken - fruit, fruit, fruit - boterham met pesto, rucola en kipfilet - zelfgemaakte soep (even oppassen met te veel zout) - havermout, zowel warm als koud
Ik eet 's middags een extra schaaltje yoghurt als ik het niet red tot m'n avondeten. Dit werkt erg goed tegen de honger.
Soep, banaan, volkorenbrood, volkorenpasta, een bordje (gekookte) groenten... Nèt die dingen waar ik zelf niet zo veel zin in heb. Chocolade, vla, yoghurt, nootjes, koekjes, gaan er veeeeeel beter in
Vooral lastig als je om de 2 uur iets moet eten om de misselijkheid tegen te gaan ! Ik probeer zoveel mogelijk gezond te eten en ik pak nu een kopje soep tussen de middag! Eerst at ik alleen brood, maar daar heb ik geen genoeg meer aan! S'avonds bakje fruit voor het slapen gaan of wat yoghurt en vla!
ik krijg honger van dit topic! ook helpt het wel om veel te drinken, bijv thee na je boterhammen. zit je ook "vol". yoghurt bij mij favo, en droge crackers tegen de misselijkheid
Hmm.. pesto met rucola en kipfilet.. Die ga ik onthouden! Jamjamm.. Ik eet meer boterhammen en meer fruit. Verder niks eigenlijk, al heb ik wel het idee dat ik heel de dag door aan het eten ben. Komt misschien omdat ik mijn eten meer verdeel over de dag. Verder heb ik alleen maar trek in hartige dingen, terwijl ik eerst echt een snoeperd was. Nu nu al 2 maanden geen snoepje aangeraakt. Toch niet verkeerd dan toch. Was toch beetje bang dat ik me rond zou gaan eten aan snoepjes.