Na een week met krampen lopen ( onregelmatig ) zet niet door.. Toch maar een keer weer seks proberen.. ?? Heb 1 cm ontsluiting, misschien stimuleert het dan wat sneller?? De beeb komt wanneer die er zelf klaar voor is.. Maar hier word je ook best moe van! Bij wie heeft het geholpen? Of is het echt een bakerpraatje?
waarom zou je het willen opwekken!?, je bent net 37 weken en het is toch belangrijk dat ze even blijft zitten ookal mag het nu wel. deze meid is ook te vroeg gekomen (niet veel maar toch) maar dat kon je wel merken hoor.
Omdat ik al een week met af en toe vreselijke krampen loop, kan niks meer.. trekt helemaal naar mijn rug toe. Vorige week dachten we al dat het begonnen was, vk wou ons bijna na het ziekenhuis sturen.. maar het zette gelukkig niet door. De vk snapt dat ik hier ontzettend moe van word.. En maakt ook niks uit toch? Seks is altijd te doen, als het nou opwekt ofniet.. Maar lees er veel verhalen over, dus was benieuwd!
Ja, alleen als de vliezen gebroken zijn niet... maar met zo'n waterballet heb je toch geen zin... al ben je dan wel goed nat van onderen whahahahahah... TS eerste is bevalling na sex begonnen (40+2).... begrijp je gelijk waar dat water voor dient... om de uitgang schoon te spoelen... tweede hebben we regelmatig een poging gedaan... maar die bleef maar zitten (41+5...)
Haha, nou me vliezen zijn nog heel.. Misschien knapt het spontaan als we beginnen haha! Nouja.. This te proberen toch, heb al wel sinds vandaag wat lichte krampjes af en toe.. Kan ik nou zetten dat het misschien net door probeert te zeggen nu had er anders alleen ;s avonds last van?? Misschien zet het dan wel echt door, als we gaan vrijen! Wie weet!
Wat vervelend dat je steeds krampen hebt.. Wij hebben met 40+6 seks gehad, smiddags en savond braken de vliezen. Of het geholpen heeft, ik weet het niet.. (Bevalling wilde jammergenoeg niet doorzetten, infuus gekregen, enz. maar dat doet er niet toe) Veel succes hoor!
haha, ik las de titel van dit topic en dacht meteen: ja...een zwangerschap, duhh! Hihi maar die is flauw, op je vraag heb ik geen antwoord want geen ervaring mee. Misschien over een week of 20 wel maar dan heb je er niks meer aan.