Langzaam gaan we weer naar kortere dagen, is het eerder donker. Ik zet dan altijd graag de kaarsjes aan. Vorig jaar had ik heel handig, wachinelichtjes op batterij met een timer. Je zet ze aan, na 6 uur gaan ze uit en 18 uur later weer aan. Echter, na een dag of wat zijn ze al leeg, lopen ze niet meer goed qua tijd... Wie weet er echt goede kwaliteits kaarsjes? Ik heb bv ook grote stompkaarsen en die gaan zeker een maand mee. Ze mogen best iets duurder zijn want ze worden echt veel gebruikt en ik wil ze niet elke keer hoeven vervangen. Wie heeft de tip?
Ik heb me een goede set oplaadbare theelichten gekocht. Niet helemaal wat je zoekt, want heeft geen timer. Maar wel superhandig.
Sorry, zit wél een timer op zie ik, via de afstandsbediening maar die optie gebruik ik nooit. Ik heb deze set: Oplaadbare LED-Kaarsjes/Theelichtjes - 105 uur - Waterdicht - Warm Wit - ( 12 stuks )... | bol (alleen zelf f zoeken waar ze goedkoopste zijn)
Ik heb deze: https://www.disposablediscounter.nl/led-lampjes-oplaadbaar-warm-wit?gad_source=1&gbraid=0AAAAADqb9HchHEk2RcMi4pBk1wgiOMmN9&gclid=CjwKCAjwufq2BhAmEiwAnZqw8iKP8EjbzWuf9m4hCOgoJvF4Idn0_lf6ZPe7QcfS5I5eOSG-8wamlRoCsJ4QAvD_BwE Niet echt waxinelichtjes, maar idee is hetzelfde. Ze doen het een paar dagen afhankelijk van de setting. Gewoon stil licht gaat bv langer mee, dan de lichte’ flakker’ instelling. En dan laad ik ze overdag op. ‘s avonds zet ik ze zelf uit met de afstandsbediening. Ik heb ze al een paar jaar en neem ze in de herfst/winter ook mee bij weekendjes weg Verlichting is meestal kak in vakantiehuisjes en dit geeft net wat extra gezelligheid.
Goed idee om ze mee te nemen! Ga ik ook doen in november als we weggaan. Jouw kaarsjes branden 12 uur volgens de omschrijving, dat vind ik net te kort. Heb een bollampion en elke 2 a 3 dagen dat ding open schroeven om kaars op te laden vind ik te veel werk. Ik wil ze juist zodat ik hem niet elke keer open hoef te maken
Ah ja, dat is niet handig inderdaad… Hoewel ze bij mij nooit 6 uur branden. Ik zet ze uit als ik naar bed ga. Dus ze branden meestal maar een uur of 4. Ik zou ook een nieuwe bollampion kopen
Ik heb ze van Ikea. Werken prima. Batterij moet ik twee a drie keer vervangen tijdens het kaarsen seizoen.
Echt heel lang.. Heb het nooit echt gemeten, maar elke avond rond 16.00 aan en rond 23.00 uur uit... en ik deed elke maandag (poetsdag) opladen... 7 x 7 = 49 uur... maar dan waren ze nog niet leeg