Wazig?! Overtijd, negatieve tests, ongi?!, MISSELIJK :|

Discussion in 'Zwanger worden' started by beebiebregje, Nov 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beebiebregje

Nov 6, 2008
    39
    0
    0
    den bosch
    Hey allemaal,
    sja de titel zegt het al min of meer.. maar k was dus overtijd en had getest en allemaal negatief van het KV, dus die schijnen erg gevoelig te zijn. naja toen ineens ongi of zo iets maar ik zou verwachten dat het wat meer zou zijn aangezien k al zolang overtijd was, maar ook niet dat het weinig was maar minder als normaal.
    anyway... ineens gister avond... MISSELIJK :S staan kokhalzen (sorry for the details) en daarna ging het wel weer. 's Ochtends, net wakker lag heerlijk nog in bed even wakker te worden, jaaaaaaaaa hoor... weer het zelfde verhaal... maar ff blijven liggen en toen ging het ook wel weer en daarna WEEEEEEEEEEEEEEEEER misselijk.... en hele dag goedgegaan en toenet weer een keer :S
    ja kweenie het kan ook iets anders zijn maar verder voel k me goed, of kan het toch iets te maken met bovenstaand verhaal die misselijkheid want k zie het ff niet meer ;)

2. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

Nov 9, 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Hoi Beebiebregje,

Ben je al lang bezig? (van de pil af of iets dergelijks) En als je helder bloed hebt gehad mag je dit wel als ongi rekenen; misschien dat het wat minder is omdat je nog aan het ontpillen bent? En anders: nog een keertje testen!

Succes!

3. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Hai hai.

Bij mij duurde het ook een week langer voor ik ongi werd terwijl ik normaal regelmatig ben. Alleen was het bij mij ook juist ineens veel minder en korter. Ik denk dat dit normaal is, maar ligt er wel aan of je nog niet zo lang gestopt bent met de pil!?

Ik ben de 3e week van september gestopt.

Share This Page