Hoi allemaal, Elke maand voel ik mijn eisprong wat ook gepaard gaat met vruchtbaar slijm. Ik voel dat ruim een dag een trekkende pijn onderin mn buik. Slijm neemt af en 2 weken later word ik ongesteld. Deze maand heb ik ruim een week vruchtbaar slijm gehad. Toen het vruchtbaar slijm weg was kreeg ik ovulatiepijn maar dan pijnlijker. Zeurende pijn die doortrok in mn rechterlies en Echte steken met tranen in mijn ogen..dit duurde een paar uur. Kan dit een innesteling zijn geweest of een heel laat ei terwijl ik normaal regelmatig ben. Wie weet of een innesteling kan voelen als een eisprong?
Er zijn vrouwen die beweren dat ze het voelen maar volgens de medische wetenschap kan dat niet; je voelt dan napijn van de eisprong die door kan trekken.
Ik heb nog nooit een innesteling gevoeld, maar ook nog nooit een eisprong. Ben niet zo gevoelig daar binnen .
Ik heb bij mn eerste heel duidelijk een week voor NOD de innesteling gevoeld. Was hevig en duurde 2 dagen. Een week daarvoor duidelijk mn eisprong gevoeld. Innestelingspijn voelde als krampjes dat doorliep naar mn liezen en bovenbenen. Met deze zwangerschap ik geen innesteling gevoeld.