Hallo allemaal. Ik heb een vraagje. Dit is mijn eerste zwangerschap dus ik weet echt nog niks hoor Maar toen ik na 11 weken een echo liet maken toen lag mijn baby net boven het schaambeen. Nu na bijna 16 weken, voel ik een hard plek aan de rechterkant van mijn navel. Zou dat mijn kindje zijn? Of kan die nog nooit zo hoog liggen? Of voel ik misschien de baarmoeder? De rest van mijn buik voelt een stuk zachter, het is echt alleen aan de rechterkant van mijn navel :
Volgens mij ligt de baby/ baarmoeder rond de 20 weken bij de navel. Weet ook niet wat t anders wél is?!
Klopt bij mij ligt het nu pas bij de navel, ik weet niet wat het is maar de kans is klein dat het je kindje is.
Als het al van de zwangerschap zou zijn, dan is het je baarmoeder die je voelt, niet je kindje hoor. Die zit nog in een grote sloot vruchtwater, dus dat voel je niet zomaar.
Dank jullie wel.. Ik vond ook al dat ie erg snel naar boven was gekropen haha.. Maar moest het toch ff zeker weten
Toch zijn er vrouwen die hun kindje al heel snel voelen . Ik heb dan wel meerdere kinderen al gehad maar voelde deze ook al met 13 weken.
Volgens mij zit je baarmoeder met 15 weken toch nog niet bij de navel! Bij mij komt die nnu pas bij de navel en voelde het kindje ook al vroeg, maar zit tussen nu en 5 weken terug een totaal verschil van gevoel van het kindje bewegen. Voel het nu ook met mijn hand. Groetjes Anna.
bij mij zit mijn baarmoeder een heel stuk boven de navel maar dat komt ook omdat ik waarschijnlijk een te grote baarmoeder heb