Kan dat mijn kindje zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door amilah, 2 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Hallo allemaal.

Ik heb een vraagje. Dit is mijn eerste zwangerschap dus ik weet echt nog niks hoor :oops:
    Maar toen ik na 11 weken een echo liet maken toen lag mijn baby net boven het schaambeen. Nu na bijna 16 weken, voel ik een hard plek aan de rechterkant van mijn navel. Zou dat mijn kindje zijn? Of kan die nog nooit zo hoog liggen? Of voel ik misschien de baarmoeder?
    De rest van mijn buik voelt een stuk zachter, het is echt alleen aan de rechterkant van mijn navel :(:

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Volgens mij ligt de baby/ baarmoeder rond de 20 weken bij de navel. Weet ook niet wat t anders wél is?!

3. Miszmii

Miszmii Actief lid

18 aug 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    Klopt bij mij ligt het nu pas bij de navel, ik weet niet wat het is maar de kans is klein dat het je kindje is.

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Als het al van de zwangerschap zou zijn, dan is het je baarmoeder die je voelt, niet je kindje hoor. Die zit nog in een grote sloot vruchtwater, dus dat voel je niet zomaar.

5. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Dank jullie wel.. Ik vond ook al dat ie erg snel naar boven was gekropen haha.. Maar moest het toch ff zeker weten ;)

6. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Toch zijn er vrouwen die hun kindje al heel snel voelen ;). Ik heb dan wel meerdere kinderen al gehad maar voelde deze ook al met 13 weken.

7. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    @Maisy: Ik voelde onze kleine ook met 13 weken. Maar niet vanaf buiten hoor, maar in mijn buik.

8. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Volgens mij zit je baarmoeder met 15 weken toch nog niet bij de navel!
    Bij mij komt die nnu pas bij de navel en voelde het kindje ook al vroeg, maar zit tussen nu en 5 weken terug een totaal verschil van gevoel van het kindje bewegen.
    Voel het nu ook met mijn hand.

Groetjes Anna.

9. missyb

missyb Niet meer actief

bij mij zit mijn baarmoeder een heel stuk boven de navel
    maar dat komt ook omdat ik waarschijnlijk een te grote baarmoeder heb :(

Deel Deze Pagina