Wazig zien

Discussion in 'Miskraam' started by Mirre, Jul 26, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Meiden,

Toen ik zwanger was zag ik wazig en het valt me op (met name op m'n werk, want ik zit veel daar achter de pc...) dat ik zo wazig zie. Kan het zijn door de hormonen/miskraam dat ik minder goed kan zien, want ik heb namelijk altijd perfecte ogen gehad.
    Is er iemand die hier herkenning in kan vinden?

Mirre

2. Niet meer actief

Kan het niet door het weer komen?
    Ik draag zelf lenzen, maar zie nu ook wazig. Zekers als ik achter de pc zit.

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @janne,
    Misschien maar het rare was dat het 1 vd symptomen was toen ik zwanger bleek te zijn dus ik zie het in verband met hormonen ofzo...
    Ik heb perfecte ogen...geen lenzen of een bril en zie alles altijd HAARFIJN hihihi
    Nu alleen dan niet :(

4. Niet meer actief

Misschien zitten de hormonen nog in je lijf. Bij mij duurt et ook altijd erg lang voordat dat hormoon weg is. Of heb je je daar op laten testen?

5. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Toen ik vrijdag in het ziekenhuis was hebben ze ook op HCG getest (ivm een BBMzw.schap), maar de gyn zei dat dat het niet was ...dus ik nam aan dat het HCG weg/normaal zou moeten zijn nu.
    Maar ja je weet het niet he..een vrouwenlichaam pff...geef mij zo'n makkelijk slurfje :oops:

6. Niet meer actief

Hahaha. Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant niet. Wij hoeven niet te presteren en zij wel. Hahaha.

Bij een BBZ blijft het HCG heel hoog. Maar het kan bij een mk, dat het HCG wel daalt, maar heel langzaam. Bij mij is hij na 1,5 week nog niet eens helemaal gezakt, dus het zou kunnen.

Enne anders is het de ouderdom he. ;)

7. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Wat je zegt kan zo wel zijn idd
    Dat ik gewoon nog wat HCG heb en daarom bep dingen nog heb. :rolleyes:

Share This Page