tja, ik val even met de deur in huis. wij zijn nu zo'n 6 maanden bezig met zwanger te worden (zeg je dat zo?) als wij sex hebben gehad, dan ga ik meestal daarna slapen. (zodat het zaad de kans krijgt om naar het eitje te zwemmen) maar, elke ochtend als ik opsta, dan moet ik snel naar het toilet want anders loopt het zaad er alsnog uit (tja, ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen, sorry) je zou toch zeggen dat het wel genoeg tijd heeft gehad om naar "boven te zwemmen" is dat bij jullie ook zo? dat het na 8 uur er nog uitgelopen komt? (vrijwel meteen als ik opsta uit bed) alvast bedankt voor jullie antwoorden. liefs odet
Hey Odet, ik ga altijd nog eventjes naar het toilet voor we gaan slapen dus ik weet niet hoe het zou zijn na 8 uur... maar denk dat je je alleszins geen zorgen hoeft te maken hoor! Zie dat maar als de "zwakke zwemmertjes"... denk dat de sterke zeker tot aan de eicel moeten geraken. Het lijkt mij ook normaal dat niet alles in ons vrouwen kan blijven. Zou niet weten waar we daar allemaal mee naartoe zouden moeten Lieve groetjes Twins
hoi Odet, het is heel normaal dat het zaad de volgende morgen er pas uitkomt als je geslapen hebt... en wat betreft het naar boven zwemmen hihi dat is meestal al binnen 10 minuten gebeurd groetjes van Ramona
Wat er weer uitkomt is vaak alleen het vocht waarin de zaadcellen zich bevinden, de zaadcellen blijven achter in het baarmoederslijm......
oo, gelukkig, ik begon me toch echt een beetje zorgen te maken. tja, hoe kan je ooit zwanger worden als er zoveel weer uitloopt
ik ben deze keer wel blijven liggen tot de volgende ochtend. normaal ga ik altijd gelijk naar de wc.... weet niet of het er wat mee te maken heeft. xxxx
Hallo Allemaal, Afgelopen zaterdag heb ik eenmailg een druppel bloed verloren.Ik stond er erg van te kijken want ik had toen nog bijna een week te gaan voor dat ik weer ongi zou worden. Ik heb deze maand een ovulatietest gebruikt en daaruit bleek dat ik op 30 maart mijn eisprong heb gehad. De afgelopen 2 dagen heb ik af en toe wat bruine afscheiding. Ik ga er maar van uit dat ik eind van de week gewoon ongi ga worden.Zijn er mensen die dit ook eerder hebben meegemaakt en toch zwanger bleken te zijn og als nog ongesteld werden? Het maakt je wel onzeker. Groetjes Jo
Wij hebben een druk ''klus'' weekend gehad en ik blijf nu dus ooka ltijd liggen met een handdoek tussen mijn benen De andere ochtend heb ik idd ook last van overtollig wit verlies (sorry) maar denk dat het er gewoon bijhoort. Ik hoor ook wel dat je even met je voeten omhoog moet gaan liggen maar dit doe ik nooit, denk dat de zwemmers er zo ook wel komen? @odet Het maakt mij ookw el erg onzeker vooral rond deze dagen nu dat ik vruchtbaar ben wil je toch dat het zaad goed terrecht komt
Meiden...geen nood hoor! Ik ben zwanger geraakt in staande positie....die zwemmers zwemmen evengoed wel hoor...
't zijn sterke visjes Ik vind het vreemd: als het zaad naar binnen gaat heeft het een melkwitte kleur, als het er 10 minuten later op het toilet weer uitloopt is het doorzichtig (net vruchtbaar slijm). Misschien een rare observatie, maar ik vroeg me af hoe dat kan. Of dat alle zaadjes er al uitgezwommen zijn of zo
Het is blijkbaar niet zo heel vreemd: "Het sperma is samengesteld uit zaadcellen en zaadvloeistof, die afkomstig is van de zaadbal, bijbal, zaadblazen en de prostaatklier. Bij een zaadlozing wordt tenminste 2 milliliter zaadvloeistof met zaadcellen geproduceerd. Direct na de zaadlozing is de samenstelling van het sperma "stroperig" en heeft een melkachtige kleur. Wanneer het sperma opgevangen wordt in een potje, dan wordt het sperma meestal na 1 uur spontaan waterig." http://www.andrologie.nl/anatomie/spe.htm
Hahaha.. moet wel lachen om je San. Maar meiden ik ben ook 2x zwanger geraakt (niet liggend) Wat er moet komen komt er heus wel.
haha, ja als je alles zou moeten bewaren En wij hebben ook niet steeds hetzelfde standje hoor, ik neem aan dat het snelle zaad wel gauw te plek is, een kussen onder mijn bips doe ik ook niet.....
ja, nu is het wel duidelijk hoor dames ik snap dat ik me geen zorgen hoef te maken. ja, we kunnen inderdaad niet alles bewaren, hahaha. gewoon verder "klussen" dus. bedankt
ik las net een stuk over de Billingsmethode en ik heb vanmiddag gezien dat ik inderdaad op mijn toiletpapier draderig slijm had dus, dan zou ik vandaag moeten klussen?