ik heb dat ook gehad, totaal 4 testen er tegen aan gekocht. eerste heel vaag streepje (eigenmerk etos) 1 dag voor nod tweede heel vaag kruisje (claer bleu)1 dag na nod derde niets (predictor) 2 dagen na nod vierde duidelijk streepje (predictor) 3 dagen na nod. ja dus weet het nu zeker. wij zijn ook weer zwanger. ik zat in hele erge onzekerheid vandaar dat ik zo vaak achter elkaar die testen heb gedaan. na de laatste uitslag was het klaar en duidelijk voor mij. ben nu alleen heel "bang" maar daar moet ik even overheen zien te komen. na de drie maand ga ik nog meer genieten dan ik nu doe. groetjes ger
Gefeliciteerd! Ik zie dat we even ver zijn! Heb jij al veel klachten? Ik voel eigenlijk helemaal niets, wel af en toe buikkrampjes maar dat is het enige wat ik voel.
Ja ik dat kan ik me voorstellen dat je onzeker bent... Probeer zoveel mogelijk te genieten (al kun je een gevoel niet op zij zetten...) Maar al wat je kunt doen moet je doen, dat is ook beter voor je kindje! Sterkte én jij ook gefeliciteerd, (we zijn bijna even ver ) Óp een goede zwangerschap!
ik voel helemaal niets. nou voelde ik met de vorigge zwangerschappen ook niet zoveel in het begin. heb alleen last van mijn borsten. verder hoorde ik al dat ik weer sjago werd, maar daar heb ik zelf geen last van.
Jaaaa wij zijn idd precies even ver! Nee heb nog nergens last van... Had ik met Just ook niet,... na twee maanden heb ik een paar keer over moeten geven maar dat was alles, ik teken ervoor als ik nog zo'n zwangerschap krijg! En al helemaal als het net zo'n lief kindje word,.....
ja mensen die voor mij heel belangrijk zijn weten het. we waren de vorige keer heel vroeg tegen allemaal verschillende mensen, en kregen toen een mk. dan is het best vervelend om elke keer te moeten uitleggen dat je niet meer zwanger bent. maar aan de andere kant je kan er dan over praten, en op 1 of andere manier begrijpen mensen het dan ook. je moet naar je eigen gevoel luister. als jij het er aan toe hebt om te vertellen lukt het je toch niet om je mond te houden (als ik naar me zelf kijk dan)
Ik had meteen binnen een paar seconden een hele duidelijke 2de streepje Maar toen was ik ook al 5 weken zwanger, blijkbaar
ik had met mijn eerste test ook een heel vaag streepje.. en de dagen erna werd die steeds dikker.. dus gefeliciteerd! liefs van marian26