vraagje

Discussion in 'Stel je vraag aan het UWV webcareteam' started by mamaatje2008, Oct 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamaatje2008

mamaatje2008 Actief lid

Sep 7, 2008
    186
    0
    0
    hallo

ik heb een vraagje.
    ik zit sinds eind jan in ziektewed,na verlof, ziekte wed,door bevalling.
    Ik werk al een tijdje op therapeutsche basis. mijn vraag is,hoelang dat mag,mijn baas zei nl dat het uwv moeilijk deed,omdat ik telang op therapeutsche wijze aan het werk ben.
    ben nu bezig met een revalidatietraject, en ik ben mijn uren aan het opbouwen op het werk.. meer gaat helaas nog niet.hoe graag ik wil! iedere keer valt het zo zwaar..
    ik vraag me af of het zo is wat me baas zei...hoelang mag je therapeutisch werken,voordat uwv het er nie mee eens is.? dit voelt voor mij nl als druk,terwijl ik heel graag wil,maar nie lukt..

groetjes

2. UWV

UWV VIP lid
    Staff Member

Beste Mamaatje2008,

UWV beoordeelt individueel hoelang werken op therapeutische basis is toegestaan.
    Dit is afhankelijk van de mogelijkheden die er zijn voor re-integratie in verband met de medische klachten.

Als je wilt weten hoe de arts of arbeidsdeskundige van UWV over jouw situatie denkt kun je dit zelf navragen.
    Je neemt hiervoor contact op met UWV-telefoon en vraagt om een (telefonisch) contact met één van beide.

Actuele informatie over re-integratie tijdens ziekte vind je hier.

Ik wens je veel succes met je revalidatietraject en re-integratie.

Met vriendelijke groet,

Ella
    UWV Webcare Team
    www.uwv.nl/webcare

Share This Page