vraagje startdatum zwangerschapsverlof.

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door debozoe, 26 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    Hallo meiden,

Ik heb even een vraagje.
    Ik ben uitgerekend op maandag 12 oktober en wil 6 weken van te voren met verlof gaan.
    Nu lijkt het mij dan logisch dat mijn verlof dan start op maandag 31 augustus, dus precies 6 weken ervoor. Dan zou dus vrijdag 29 augustus mijn laatste werkdag zijn.
    Nu kreeg ik vandaag een brief dat mijn verlof op dinsdag 1 september ingaat, waardoor dus die maandag 31 augustus mijn laatste werkdag is, volgens mij klopt dit dan toch niet??

Alvast bedankt

2. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Je rekent terug van maandag naar dinsdag, dat is 7 dagen en dus een week. Ik keek er eerst ook een beetje vreemd naar, maar het klopt dus wel.

3. debozoe

debozoe Bekend lid

12 okt 2008
    788
    0
    0
    Juf
    he bah, wat balen. Ik had me er al helemaal op ingesteld dat ik die week al verlof kon gaan vieren..hmmm

4. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Neem je 31 augustus toch gewoon lekker vrij ;)

5. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Precies, dat laatste doe ik zelf ook ;). Mijn verlof gaat ook in op een dinsdag. 's Maandags neem ik lekker vrij ;)

Maar het klopt inderdaad wel.

Groetjes,
    Josien

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

het lijkt me ook fijner om op een vrijdag je laatste werkdag te hebben. je collega's voor zo'n lange tijd achterlaten voelt al vreemd en als je dat dan midden in de week doet lijkt me helemaal niets.

7. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik ben 24/7 ( vrijdag) uitgerekend.. verlof is op 13 juni (zaterdag) ingegaan..

Dat is 6 weken- 1 dag voor uitgerekende datum..

Maar omdat ik al een lang weekend verlof gevraagd had was ik 11 juni al vrij..

Deel Deze Pagina