Beste lezer, Ik kan hier erg weinig over terugvinden dus vandaar even dit bericht. Ik werk als uitzendkracht (fase a, op basis van detacheren). Mijn contract loopt tot einde jaar en mijn uitkering wordt aangevraagd door het uitzendbureau. Ik ben eind juni uitgerekend. Mijn vraag is hoe wordt de hoogte van de uitkering berekend. Is dit 91% en gaat dit over een laatst gewerkte periode? Welke periode dan? En hoe zit dat als je bijvoorbeeld de laatste maand voor je verlof een week vakantie opneemt, maar hier uiteraard wel vakantie uren voor inzet. Ik hoor het graag! Alvast bedankt voor de reactie