brief van arts?

Discussie in 'Stel je vraag aan het UWV webcareteam' gestart door lexkemp, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lexkemp

lexkemp Lid

19 mrt 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Ik ben inmiddels 21 weken zwanger van eeneiig tweeling en sinds half juni ben ik.voor een paar uur de ziektewet ingegaan omdat fulltime werken helaas niet meer gaat. Afgelopen zondag heb ik weer in het ziekenhuis gezeten.i.v.m harde en vooral pijnlijke buiken die om de paar minuten kwamen. Nu mocht ik gelukkig wel naar huis maar met rust. Mijn wergever heeft mij op dit moment 100% ziek gemeld en de kans is klein dat ik nog terug aan het werk kan, nu vroeg ik me af wat het uwv nodig heeft verder? Ik bben al een keer gebeld door jullie en wordt in augustus nog een keer gebeld.

Groetjes

2. UWV

UWV VIP lid
    Medewerker

Beste lexkemp,

Leuk dat je een tweeling krijgt! Jammer dat werken vanwege je zwangerschap niet meer gaat.

Je wilt weten wat UWV verder nog van je nodig heeft. Er is al contact met je opgenomen om de ziekmelding met je te bespreken en er is ook een nieuwe belafspraak gemaakt.
    Als je ziek bent zijn er een aantal plichten waar je aan moet houden.
    Belangrijk is dat je altijd juiste informatie over jezelf en je situatie geeft. Ook wijzigingen moet je doorgeven (bijvoorbeeld een ziekenhuisopname).

Actuele informatie over alle plichten die je hebt vind je hier.

Veel sterkte en ik hoop dat je zwangerschap verder goed verloopt.

Met vriendelijke groet,

Yvonne
    UWV Webcare Team
    www.uwv.nl/webcare

Deel Deze Pagina