wazo

Discussion in 'Stel je vraag aan het UWV webcareteam' started by wen1984, Aug 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wen1984

wen1984 Lid

Oct 17, 2009
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

Ik ben nu 37 weken zwanger en een week met verlof, ik heb twee werkgevers die beiden een wazo uitkering voor mij hebben aangevraagd. van beide heb ik een bevestigingbrief voor de aanvraag gehad en nu kreeg ik een brief waarin staat dat de uitkering is toegekent, maar in eerste instantie op voorschotbasis wordt uitgekeerd omdat jullie nog niet over de juiste loongegevens beschikken. is dit dan voor de uitkering bij 1 werkgever? en is dit dan de werkgever waarbij het kenmerk(BSN nr+003) dat op de brief staat hetzelfde is als op de brief ter bevestiging van de aanvraag?of gaat het in deze ene brief om beide werkgevers.

groetjes Wendy

2. UWV

UWV VIP lid
    Staff Member

Beste Wendy,

Voor elke uitkering die wordt aangevraagd wordt een apart dossier aangemaakt met een kenmerk.
    Alle brieven over dezelfde aanvraag (dus ook de beslissingsbrief) hebben hetzelfde kenmerk.

Het gaat dus inderdaad om dezelfde werkgever.

Actuele informatie over de beslissing van een zwangerschapsuitkering aanvraag vind je hier.

Ik wens je een voorspoedige bevalling.

Met vriendelijke groet,

Martijn
    UWV Webcare Team
    www.uwv.nl/webcare

Share This Page