WC-bezoek... plons?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Bajou, 7 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Hahah... ok hier komt ie.
    Ik ben het zàt!

Iedereen kent het wel... ga je naar het toilet voor de grote boodschap, krijg je een klets koud water tegen je kont!
    Ik vind het vies, irritant en kan niet ontspannen naar het toilet gaan want denk altijd; "oh nee, die gaat zeker plonzen en krijg ik dat vieze water weer tegen m'n doos" :x
    Ik vind het ook eng, want ben steeds bang dat ik één of andere nare infectie krijg van dat water dat omhoog spat...

Hebben jullie tips om dit te vermijden? :)
    M'n beste vriendinnetje gooit altijd eerst een berg papier in de pot, maar dat vind ik te ver gaan. Zometeen zit de wc verstopt en ook... die gebruikt wel een rol papier per dag! :D
    "Zweven" vind ik ook niet echt dat, spetst dan alsnog omhoog...

Haha dames, verklaar me niet gek ofzo, maar ik ben het echt zat!

2. Revit

Revit Niet meer actief

Hahahaha ik heb geen tips, wij hebben gelukkig niet meer zo'n wc. eerder wel en ik herken het, vreselijk irritant.
    Toen ik het las, moest ik wel even lachen hoor. :D

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ja, hier dus toch de berg wc papier in de pot voordat de grote boodschap komt...

:0

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Een toilet met een 'zitje' voor de grote boodschap aanschaffen? Weet je wel, met zo'n soort verhoginkje zodat het niet gelijk in het water valt.

5. Trees

Trees Niet meer actief

Haha! LOL

Zeker wel het wc-papier hier. Je hoeft er overigens niet meteen een mount everest van te maken, een bescheiden heuveltje wc-papier voldoet ook ;)

6. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Paar velletjes wc papier,het hoeft niet heel veel,zo doe ik het ook altijd,en de wc is hier niet verstopt

7. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hahaha!!! :D Lach je niet uit hoor, en verklaar je ook niet gek, vind het gewoon grappig hoe je het zegt..

Maar een oplossing?! Behalve één of twee papiertjes denk ik niet dat er veel aan te doen is.. ;)

8. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hahahahaaa Geweldig is dit LOL
    Mischien moet je het eerst in een bakje doen en dan ik de pot pleuren:p

Nee geintje haha ik kan alleen denken een wc papier in de wc gooien,

Succes met je dilema:p

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.021
    3.799
    113
    Tja, ik zou inderdaad toch wat w.c. papier in het toilet gooien, gewoon 3 velletjes ofzo los van elkaar scheuren, dat houdt al veel tegen.
    Ik doe dat soms ook als ik bij mensen op visite moet plassen waar het erg gehorig is, dat je geen gekletter hoort :):D!

Geweldig onderwerp, haha!

10. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

haha grappig verhaal!

Ik heb daar bij mij thuis nooit last van,maar bij mijn moeder thuis gebeurt dat weleens,meestal doe ik gewoon wc papier in de pot en ga er dan pas lekker ontspannen op zitten :p

11. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    haha grappig, heb er echt nooit last van eerlijk gezegt.Misschien toch een paar velletjes wc erin gooien voor je grote boodschap

12. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik leg altijd 2 velletjes in de wc en heb er geen last meer van :D

13. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.715
    18.663
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Hmm, bij mij plonst het meestal niet. Geen idee wat ik dan anders doe dan jij. Een enkele keer gebeurt het wel hoor, maar om nu te zeggen dat ik het echt vies vind... 't Is natuurlijk niet fijn, zo'n kouwe klets ineens. Maar het water in je wc-pot is gewoon hetzelfde schone water dat je ook gebruikt om te drinken en af te wassen. (Niet dat ik zou aanbevelen om daarvoor water uit de wcpot te gebruiken.) Er vanuit gaande dat je de wc gewoon geregeld schoonmaakt, hoef je echt niet bang te zijn voor infecties ofzo.

14. Trees

Trees Niet meer actief

De velletjes wc-papier bespaard je ook het poetsen achteraf. Het is een win-winsituatie :p

15. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Oh serieus? zou 2 velletjes al genoeg zijn? OK volgende keer test ik dat! (Ben namelijk net geweest met alle irritaties als gevolg :D)

En weet wel dat jullie mij niet uitlachen, het is ook gewoon een dom-grappig-genant probleem!

Schrik er wel van dat zovelen onder jullie de papier-truc toepassen, is m'n dinnetje toch niet ZO gek ;)

16. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik heb er niet zoveel problemen mee als het plonst. Probeer soms zelfs mijn record te verbreken met het geluid van het plonzen, of het plonsgeluid de volgende keer harder klinkt.:D

Ik heb een rare tik en ik ben, nu we het toch over dit onderwerp hebben, wel benieuwd of anderen dit ook doen????:(
    Als ik een grote boodschap moet doen dan doe ik dat altijd in de badkamer en dan was ik me daarna van onderen met warm water en een washand. Ik vind remsporen in de onderbroek zo vies. En het gaat bij mij snel irriteren als ik dat niet doe. Dan krijg je een rode-billetjes idee zoals je bij kleine kinderen wel ziet.
    Dus ik was me altijd na het poepen. Ik zou ook nooit seks met mijn man kunnen hebben als ik kort daarvoor gepoept heb en alleen mijn kont met wc-papier heb afgeveegd en niet lekker met warm water en een washandje.

Nog meer die dat doen?

17. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    @tupp... mja... misschien heb ik gewoon plons-kak!
    Maar ik heb me er echt een gedacht van gemaakt dat het water in eender welke wc-pot vies is. Ah bah! Het wordt een obsessie :D

18. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.205
    7.252
    113
    Vrouw
    Brabant
    Inderdaad een paar velletjes wc papier eerst erin gooien. Ik krijg het trouwens dan nog wel voor elkaar om de pot vies te maken...

Wat je ook kan doen, iets meer naar voren zitten zodat je drol eerst de pot raakt en dan het water. Ik weet eigenlijk niet of het werkt, maar het proberen waard ;). Alleen zit het dan niet zo heel erg lekker en moet je zeker even schrobben :D

19. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Om er echt vanaf te zijn moet je een andere wc pot kopen. :) de ene doet wel plons, de andere niet..

20. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    @ Bonkie... LOL... maar dat kan je niet testen in de winkel he? ? :D

Of zal ik ff aan de winkelbediende vragen of het een plonzer is? :p

Deel Deze Pagina