Na het poepen moet ik echt vochtig toiletpapier gebruiken, anders voel ik me zooooo vies! Ook met de ongi, eerst droog en dan de laatste veeg met een lekker vochtig doekje. Lekker fris aan de onderkant!
ik heb zon plee op me werk, wordt je hele freakin' aars zeiknat. Kan je een hele rol gebruiken om je kont, rug, benen en muur droog te wipen. Ik doe ook altijd 5 papiertjes erin, als je anders lekker zit te schijten daar heb je de spetters in je nek staan.
en als je een beetje naar voren schuift,met je muts/fluit bijna op de bril,dan kan je drolletje langs het porseleinen heuveltje naar beneden glijden...heeft ook zijn nadelen,je hebt sneller remsporen
ja, en dan proberen geruisloos die fokking remsporen weg te hakken, Soms heb je zon drol die gewoon NIET weg wilt, die helemaal vastgerausd zit aan die pot. Kan je 5 keer doortekken, constant wachten tot die freakin' wcbak vol is met water. Dan hakken met de pleeborstel, vervolgens alle poepstukken in die wc borstel, dan nog eens die pleeborstel in de straal van de wc houden nee dat is lekker ontspannen poepen zeg. Wie zon plee heb verzonnen, echt ongelovelijk.
Wat ik ook jammer vind. Vroeger kon je "in het oude model wc pot" je drol (al dan niet onder het genot van een glaasje wijn) bestuderen op eventuele eigenaardigheden.
haha Maar ik heb echt weleens bij Oprah en dokter Ross gezien dat je hem regelmatig moet bestuderen. Ik ga hem echt niet helemaal uit het water vissen.
HAha, wist meteen waarover je het had!!! Ik gooi ook wat papier in het toilet, maar echt niet veel hoor! Ik pas een velltje of 5-6, veeg ermee over de bril (doe ik altijd) en dan in de pot (open niet opproppen he) en dan heb je er geen last van! Kan je zalig ontspannen haha