Fototaart hema

Discussie in 'De lounge' gestart door Romy1979, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik wil een fototaart bij de hema bestellen.
    Nu is mijn zoon op een zondag jarig, dus moeten we de taart op een zaterdag afhalen.
    Weet iemand of die fotoprint op de taart nog wel mooi is op zondag.
    Ik heb namelijk wel eens een fototaart gezien, waarbij een dag later het leek alsof de foto 'doorgelopen' was.

Ben benieuwd!

2. Brezjika

Brezjika Bekend lid

Ja, dat had ik dus ook, een uitgevloeide foto. De laatste keer had ik een mooi plaatje uitgekozen en dit bleef wel goed.

3. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Hier was onze dochter ook op zondag jarig en geen problemen gehad met het plaatje. Kleuren worden altijd wel wat anders dan op de originele foto, maar er was geen verschil tussen zaterdag en zondag.

4. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    hier was t nog mooi hoor, wij hadden woensdag opgehaald, donderdag opgegeten.

5. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    Wij hadden de tompoezen met foto ( zelfde idee alleen kleinere afbeeldingen). Deze hebben we ook zaterdag opgehaald en zondag mee genomen naar mijn schoonouders en na een autorit van 3 kwartier waren de afbeeldingen ook nog goed en was de foto van Liam nog hetzelfde als de dag ervoor en tevens ook de tekst die erbij stond.

Dus mijn ervaring is dat het geen probleem is. gewoon in de koelkast zetten.

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

hier ook op zaterdag opgehaald vorig jaar en op zondag opgegeten, zag er nog goed uit

7. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    hier ook op zaterdag gehaald en zondags opgegeten bleef perfect! en erggg lekker hahah!

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Bedankt voor de reacties! Ik ga hem bestellen.

9. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    hier ook al een paar jaar bij de hema van die fototaarten besteld en de fotos blijven mooi ook de volgende dag!!

10. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook znder problemen een dag eerder besteld en was nnog mooi.

11. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

Ik heb bij onze bakker besteld, deze was 1 euro duurder dan de hema en zit in onze straat.
    voor de hema moest ik rijden en eerlijk is eerlijk, de taart bij de echte bakker is net iets lekkerder vind ik.
    Dus ik zou zeker ook even kijken wat er in je buurt zit en de prijs op vragen.
    gr brenda

Deel Deze Pagina