Ik vind die fresh disk ideaal. Ze ruiken goed en je hoeft niet aan te raken. Het is misschien duurder maar dan heb je ook wat
hihi overdrijven is ook een vak , ik neem aan dat je de plee ook van binnen schoonmaakt?? (mag ik hopen tenminste) daar heb je toch ook handschoenen (hoop ik ook ) dan pak je toch meteen dat ding mee? Ik maak een paar keer per week mijn wc schoon pak altijd even mijn gele "mien dobbelsteen" handschoentjes Ik heb wel goedkopere en vervang ze dan gewoon 1 keer per week / soms iets langer...
Ik maak de plee schoon met de pleeborstel. Dus geen handschoentje nodig Besparing van de handschoentjes dus extra discs8) Geintje Isademi maar ik vind die navulling dingen zo goor daarom koop ik disc of Harpic max dus geen vieze vingers voor mij
Dat nieuws spul van dr Mussle vindt ik he-le-maal fijn!!! geen vieze vingers, die groene ruikt echt lang lekker (die blauwe heb ik nog niet geprobeerd) Makkelijk in gebruik... mijn nieuwe ontdekking van 2011 !!!!!!!!!
Hier ook de Ambi pur. Die goedkopere gaan na een tijdje leeglopen. Voor een extra frisse geur zet ik er een luchtverfrisser bakje, ook van ambi pur, neer.
ooh ik koop ook geen navullingen hoor, hang gewoon compleet ding erin, die zijn zo goedkoop dat ik niet ervoor ga navullen (van de lidl) nee echt dat ding openmaken doe ik ook niet haha Met de borstel vind ik niet schoon genoeg (ik ben een muts i know) ik maak echt alles onder het water ook schoon met een sponsje, borstel maak ik ook elke week schoon met eerst uitspoelen met warm water, dan erna kokend water erover en dan laten weken in een speciaal middel voor de wc... haha okay ik geef toe lichtelijk poetsziek..
Nou Muts Kom een keer langs, haha. nee zo fanatiek als jou ben ik niet Maar hij is schoon, hoor ook onder de randjes. Heb je er ook zo'n spiegeltje bij om er ook goed onder te kijken stel je voor dat je wat over slaat Ik ga niet gauw bij mensen op de plee zitten maar bij durf ik wel
hihi ach ik heb ook weer mijn "problemen" bv de wasstapel die te lang blijft liggen haha en ik zit heel de dag thuis met een kind die volgens mij soms omhoog poept en een man die er ook wat van kan haha, ze hebben me gedwongen!! haha Nee maar die blokjes van de lidl vind ik echt wel een aanrader, zitten 5 in een doosje (compleet met ophangding) ik zal morgen eens kijken wat ie kost maar is echt supergoedkoop..
o nee ik ga ook absoluut niet met handschoenen en sponsjes de hele plee pot langs hoor. ik krijg al kots neigingen als ik eraan denk om met mn hand (incl handschoen) IN de pot te duiken. ik ben beetje van de smetvrees achtige kant. niet in een overdreven manier smetvrees, ik raak bijv geen trapleuningen aan, en kga ook never nooit naar een openbaar toilet. alleen in een goed schoon restaurant ofzo waar ik van weet dat het schoon is. en dan nog krijg ik de kriebels er van. pleeborstel is voor mij goed genoeg en ik maak wel met doekje even de bril enzo schoon. manlief doet het vuile werk in huis