iemand een idee waar ik die kan halen? na 3jaar nog zooi van wim thuis meegehad en daar zaten er 2 in. Vond ze fijner dan die wcblokjes die je ophangt omdat daniel er nu niet aan kan zitten en het verspreidt beter over de wc. (En blauw spoelwater is ook wel leuk) Maar kan me niet heugen dat ik die dingen ooit in de wc heb zien liggen.
Moet je kijken of je spoelbak ver genoeg open kan, bij ons kan ie er niet in omdat we een trekknop in het midden hebben en het deksel niet ver genoeg omhoog kan om het blokje erin te doen. Wel jammer, ik vind het ook wel grappig staan, blauw water....
bij kruidvat gewoon vant eigen merk zitten er 2 in een verpakking. kosten iets van rond de euro uit me hoofd.
mamavansimone, dat is bij ons geen probleem, heb die 2 uit wim zn spullen er ook makkelijk in gekregen
Volgends me mannetje die loodgieter is, is dat niet goed voor je wc ... Dusals niet te vaak gebruiken. Even tip tussendoor
oh, jammer dat het slecht is voor de wc. Wat is daar de reden van? hebben nu blokjes hangen, maar tim zit er soms per ongeluk aan met zijn vingers.
Niet alleen hoeveel je schijt en plast, maar belangrijker is hoe vaak je doortrekt Wij doen er heel lang mee, maar trekken maar 1 x per week door Nee, wij hebben zo'n ingebouwde stortbak, moet ik eerst de tegels wegbikken
ik zag die op de site van de aldi, 2 voor 1.79.. ik heb ze alleen gebruikt een paar jaar geleden toen ik in een HEEL vies appartement kwam wonen.. werkte heel goed