De topicnaam zegt het al: Hoe vaak neus jij hier op het forum rond? Je bent vrij om naast je stem je nog nader te verklaren met een antwoord(bijv. welk onderwerp je het leukste vind etc.)
Haha ik was nog niet zo ver, hij verstuurd het onderwerp al terwijl je de poll nog moet maken... Maar hij is er!
Ik ben ook 'schuldig' aan meerdere keren lekker rondneuzen, lezen soms ook reageren hoor. Niet veroordelend maar gewoon lekker als ik thuis ben en even niks te doen heb rondneuzen en me in sommige situaties afvragen wat ik zou doen als mij dat zou overkomen als TS een topic start over iets heftigs of iets leuks. Ben een stille mee genieter dus maar kan ook ontzettend mee leven als er iets naars aan de hand is.
Meerdere keren per dag. Ik ben hier niet weg te slaan. Ik zit hier nu al bijna 6 jaar, sinds begin 2009.
Met periodes zoals nu meerdere keren per dag maar heb ook tijden dat ik hier weken niet komt. Ligt er aan meestal in de winter vaker
Het is net een verslaving van s morgens vroeg tot s avonds laat even kijken of er nog wat leuks te doen is hier. Te vaak dus.
Meerdere keren per dag. Zit hier sinds maart 2013 op. Altijd wel leuk dingen te lezen. En vooral dingen delen met mensen die hetzelfde hebben.