Wc fris ruiken

Discussie in 'De lounge' gestart door juffie81, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie81

juffie81 Bekend lid

7 aug 2007
    636
    37
    28
    juf
    rotterdam
    Hoe zorgen jullie ervoor dat de wc lekker fris ruikt?
    Wat gebruiken jullie?
    Dat je de deur open doet en het lekker ruikt...

Nu ruikt hij alleen fris wanneer ik de luchtverfrisser heb gespoten.
    En ik maak hem wel bijna elke dag schoon.

Rituals stokjes vind ik super lekker voor de wc maar veel te duur...

Kom maar op met die tips!

2. Fanysha

Fanysha Niet meer actief

Airwick verstuivers. Echt ideaal! Gewoon ergens in de wc plaatsen (liefst zo hoog mogelijk op een plankje) en voila! Ruikt altijd heerlijk fris en je hoeft er weinig voor te doen.

Nadeel: werkt wel op batterijen (maar ik doe er toch best lang mee dus voor mij geen nadeel)
    Voordeel: werkt egt super en je kan zelf instellen om de hoeveel min. je wilt dat het verstuift.

AIR WICK Automatische Sprays

3. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    wekelijks de muren,de grond en de hele wc schrobben met een schuursponsje en chloor.
    Goed onder de rand schoonmaken,lekker geurend wc blokje.
    Bij ons ruikt het altijd wel fris eigenlijk.

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Aou eens kijken bij de action, die verkopen vast ook van die stokjes maar dan voor een leuk prijsje :D

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb zon rond draai ding geurtje van de Lidl. 1.99 en dan de roze, heerlijk!

En daarnaast maak ik m 4 keer per week schoon:)

6. Shampoo31

Shampoo31 Actief lid

14 sep 2013
    132
    0
    0
    Ik doe dit en nu helemaal veel met mijn nesteldrang en toch ruikt het wat bedomd...

7. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Waarom schrob je in godsnaam de muren met chloor en een schuurspons?
    Er wordt toch niet tegen de muren aan geplast hoop ik :D

*gewoon nieuwsgierig*

8. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.827
    3.622
    113
    Hier gewoon altijd zo'n simpele brise luchtverfrisser (zo 1 waar je van de voorkant een plastic sticker moet trekken), en dan meestal de Lily of the valley-geur. Dat gecombineerd met een goed schoon toilet ruikt hier altijd lekker fris.

9. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    Nou hier zaten zelfs spetters tegen de deur :$ (wij verdenken opa:( ) Ik snap nog steeds niet hoe je dan plast (soort hogedrukspuit straal ofzo) en wil bijna zo'n sticker op plakken van: zittend plassen!!!!:) Dus de muren zullen ook wel vol zitten met ....brrrr wil er eigenlijk niet over nadenken. Krijg nog kriebels. Maar gisteren dus eens alle muren en deur lekker met groene zeep schoon gemaakt. En het rook zelfs net nog heerlijk. Ik weet natuurlijk alleen niet hoe lang die frisse geur blijft hangen.

10. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    brr als de vrienden van mn vriend langskomen zit het ool overal, vreselijk :x heb ook echt gezegd dat ze xittend moeten plassen, vieze zooi!

mijn wc blijft fris ruiken door regelmatig schoonmaken & een wc blokje én het wc matje heel regelmatig wassen :)

11. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Mijn wc is oud en niks helpt helaas.
    gelukkig binnenkort de wc vernieuwen.
    In ons vorige huis gebruikte ik vaak een luchtverfrisser van brise.(die je neerzet)
    Nu maar iedere dag alles schrobben en dan gaat het.

oja, een zo goed als zindelijk jongetje helpt ook niet echt.

12. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Hier kan ik boenen tot ik een ons weeg, maar het heeft geen zin meer.
    De vorige eigenaar heeft er zo een zooitje van gemaakt dat alles vervangen moet worden voor een frisse geur.

Maar de vorige badkamer maakt ik gewoon elke week schoon. En elke avond voor het slapen gaan even een doekje door de wc heen.

13. juffie81

juffie81 Bekend lid

7 aug 2007
    636
    37
    28
    juf
    rotterdam
    Die stokjes heb ik maar doen het maar even...

Ga toch eens kijken voor zo'n brise ding..
    Trouwens onze wc is ook oud en toe aan vernieuwing ( gaan we ook doen).

14. Freubeltje

29 apr 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je een fonteintje in het toilet? Dat was bij ons de reden van muffe lucht. Hij werd te weinig gebruikt omdat hij eigenlijk te klein is om je handen goed onder te kunnen wassen. Hierdoor kwam de sifon regelmatig droog te staan. Nu laten we geregeld het kraantje even lopen en voila: probleem is weg :)

15. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Dat zijn die dingen met dat gelei toch? De eerste 2 dagen ruikt dat heerlijk ja, maar dan ruik je hem niet meer terwijl er nog veel gelei in zit.

16. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Mr musce lime, die plak je als het ware in de wc tegen rand, blijft lang lekker fris ruiken.
    Ik heb zelf daarbij nog van loods5 nog die geurstokjes erbij, blijft ook lang ruiken.
    En daarbij iedere dag even een flink scheut cillit bang.
    Van de chloorgeur word ik misselijk en ik vind het erg stinken.

17. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Hier ruikt het wel al lekker met zo'n wcblok eigenlijk. Ik maak schoon met Dettol, misschien niet een hele lekkere geur maar het ruikt wel schoon haha. En soms heb ik een geurzakje van Scentchips op de vensterbank staan.

18. imba 86

imba 86 Niet meer actief

Ambi pur wat je in de pot hangt.
    Vaak in de aanbieding anders vind ik ze te duur al zijn ze het zeker waard hoor.
    Je hebt deze ook als luchtbolletje die je open draait, geen idee hoe dat heet.

19. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Ik vind wcblokjes van harpic max of wceend (zo brede) altijd heel erg lekker ruiken. Blijft ook lang hangen. Dat is hier (naast het schoonmaken natuurlijk) altijd genoeg.

20. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ik vind dat een WC fris ruikt als het er naar bleek ruikt :) dus ik gooi om de dag een plens bleek erin en elke week de muren vloer en pot extra reinigen met bleek :)

Deel Deze Pagina