bleekfan? Moet gelijk denken aan die programma over verslaafd aan. Was een vrouw die zelfs een bad in bleek nam
Heb er ook last van. Wat ik ook doe, echt fris ruikt het niet. Hooguit voor eventjes. Woon in een appartement waar eten/woongeuren heerlijk via het toilet naar boven komt bij ons. Walgelijk...
Ik merk wel dat je zelf heel snel de lekkere geurtjes in de wc niet meer ruikt terwijl de visite altijd vraagt hoe het toch komt dat de wc altijd zo lekker ruikt, zelf heb ik dat ook als ik bij sommige vrienden naar de wc ga, daar ruikt het altijd fris maar zij ruiken het zelf ook niet meer. Hier een blokje van mr muscle in de wc pot. Zo eentje die je erin plakt als het ware, blijft fris ruiken. En natuurlijk wekelijks goed schoonmaken
Ik heb de citrus fresh discs van Mr. Muscle. Dit zijn de enige wcblokdingen die bij ons werken. Als er net een disc inzit dan ruik je het hier in de gang en boven, lekker fris.
Pas wel op met die blokjes die je IN de wc onder de wc-bril aan de rand hangt. Hier een kleine man die tijdens het zindelijk worden altijd even privé tijd nodig had voor de grote boodschap. Kom ik een keer de wc weer in, had hij met zijn kleine vingertjes in het wc blokje zitten peuren. Heel zijn vingers eronder. Kreeg zowat een hartverzakking, die dingen zijn hartstikke giftig! Gelukkig zag ik niks in zijn mondje want anders had ik 112 kunnen bellen! En ik ben altijd zo voorzichtig, al mijn schoonmaakmiddelen achter slot en grendel, maar deze dus even gemist, dom dom dom!
Schoonmaken met Dasty badkamerreiniger van de Wibra. Ruikt heerlijk en de geur hier van blijft lang hangen.