Huis verkopen aan vastgoedhandelaar?

Discussie in 'De lounge' gestart door ratatosk, 30 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Heeft iemand daar ervaring mee? Kreeg je een redelijk bod of was het belachelijk laag?

2. Zuidriem

Zuidriem Niet meer actief

Die willen er natuurlijk zo weinig mogelijk voor geven.
    Wij hebben zelf ook vastgoed, maar betalen daar echt niet de prijs voor als die gegeven zou worden in de particuliere verkoop. Ik zou dus eerst proberen zelf te verkopen.

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Geen ervaring mee, maar volgens mij bieden zij lage bedragen omdat zij hun risico ook in moeten dekken. En het hangt er vanaf wat jij redelijk vindt ;)

4. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Wat jullie zeggen kan ik zelf ook bedenken, no offense, maar daarom vraag ik om ervaringen.

5. Evientje

Evientje Niet meer actief

Bij mijn ouders hadden ze (2005) een foutje genaakt vanaf de makelaar, tikfoutje scheelde maar 1 cijfer. De 1 moest een 2 zijn. Daar belde toen ook een vastgoedhandelaar voor. Hij bood de vraagprijs, zonder bezichtiging en toen het huis nog geen 24-uur te koop stond. Na een dag of 5 bleek er dus een fout te staan op internet! Koop is niet doorgegaan.
    Ik zelf heb een bod gekregen van ruim 50.000 euro onder de vraagprijs, terwijl de vraagprijs al laag was voor de woning. Ik vond het belachelijk laag.

6. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Wij kregen een bod van 20.000onder de vraagprijs.
    Uiteindelijk viel er nog wel wat te onderhandelen. Was een hele constructie maar pakte voor ons goed uit

7. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Belachelijk laag. Niet doen en proberen geduld te hebben voor een koper. Hier boden ze max 70% van de marktwaarde. Gingen het echt niet met verlies verkopen.

Deel Deze Pagina