Wc idee!

Discussion in 'De lounge' started by Dora en Boots, Feb 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

Jul 15, 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    Wij hebben ook schoolbordverf op de deur. Vooral na een feestje is het altijd erg leuk om te zien wat iedereen ervan heeft gemaakt. En gewoon door de week zeg maar, doen we vaak een spelletje.. galgje of boter kaas en eieren :) Erg vermakelijk :)

Verder de vloer gemozaiekt met mini tegeltjes. Das echt supermakkelijk als je van die grote vlakken haalt, waarop allemaal kleine tegeltjes aan de onderkant vastzitten met een soort van rubber. Kun je er van tevoren makkelijk patronen in knippen en heb je alle tegeltjes altijd recht!

En de kleur komt verder eigenlijk alleen van accesoires (wc-rol voorraad houder... zeeppompje, kaarsje... dat soort dingen) die dan ook meteen hééééél kleurrijk zijn :) Die kun je nog eens vervangen als je erop uitgekeken raakt.

Succes met het pimpen!

2. Trees

Trees Niet meer actief

We hebben onze wc behangen. Ik wilde graag een fleurig pip-behangetje, maar daar was manlief het niet zo mee eens ;). Dit is het compromis geworden. Onze vorige wc was knalroze met een krijtverfdeur en heel veel lijstjes met foto's.

3. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    @ Trees

Super mooi!

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Wij hebben een echt fröbel wctje.
    Tegen de achterwand zit een spiegel met 2 spotjes erboven. Verder hangen en plakken we er allerlei souvenirtjes op/neer.

Tegen de muur heb ik met dubbelzijdig tape ansichtkaarten hangen (nu poezen, kan je makkelijk veranderen). De linten van ons trouwboeket hangen in 1 hoek, de door onze nichtjes zelfgeknutselde ringendoosjes staan er, een souvenirtje uit parijs, een souvenirtje uit kreta, een geurdingetje met stokjes etc etc. Oja kitchy kettingen hangen er, van het Big Rivers Festival en een Hawaii ketting met bloemetjes, een vlindermobielglitterknutsel van mijn dochter. Een strandschelpjesknutsel. En natuurlijk de zindelijktrainingvellen met stickers van mijn dochter (zelfgemaakt).

Druk maar heel gezellig. :)

5. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik ben benieuwd naar foto's! Vooral toch wel van die gemozaiekte vloer, klinkt namelijk erg leuk maar heb echt geen idee hoe dat eruit ziet.

Wij zijn ook net verhuisd en onze toilet wil ik wel gewoon rustig houden, dus die drukke dingen die ik hier voorbij zie komen is niets voor ons hihi.
    We hebben wit gemarmerde tegels en donkergrijze tegels op de vloer. Voor de rest alles wit en chrome accesoires, en een grote zilverkleurige spiegel hangen. Maar de rest van de muren zijn nog helemaal leeg.

6. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

@ trees : Mooi!! Zoiets zoek ik, maar een pipbehang is natuurlijk ook helemaal super:) @ iedereen: bedankt voor de tips en beschrijvingen, meer foto's zijn welkom!

Share This Page