Paardrijden..... ik mis het zo.

Discussion in 'De lounge' started by Silly, Aug 7, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Silly

Silly Fanatiek lid

Oct 24, 2005
    1,537
    0
    0
    Gisteren m'n zadel en hoofdstel gepoetst, lekker het zonnetje buiten, mijn paardje loopt lekker te grazen in de wei, blinkt als een spiegeltje in haar mooie zomervachtje, ziet er gewoon schitterend uit.
    Dan zou ik zo graag dat zadel op haar rug leggen en een stukje gaan rijden :(
    Gewoon weer even voelen hoe heerlijk het is :D

Straks als die kleine er is en ik weer kan en mag gaan rijden dan is het weer winter, heeft haar dikke wintervacht, slecht weer en ziet alles er een stuk minder vrolijk uit.
    Voel me dus een beetje zielig nu :oops:

Gelukkig heb ik dan "een klein zonnetje" in huis :p waar ik me volop mee bezig kan houden.

Silly

2. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    tja meis even door de zure appel heen bijten dan :)

snap goed dat je het mis en je paardje waarschijnlijk ook

maar wat is een jaartje? :)

volgend jaar hobbel je lekker weer en wie weet met je zonnetje erbij :)

fijne zwangerschap verder

3. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Ik mis het sporten ook zo ontzettend. Ik deed aan thaiboksen. En dat was het eerste wat ik sinds het turnen (toen ik 12 was) eindelijk echt weer leuk en verslavend vond om te doen....Ik kan niet wachten tot ik weer kan beginnen!

4. niek

niek Fanatiek lid

Aug 31, 2005
    2,611
    0
    0
    zaanstad
    ik kan ook niet wachten totdat ik weer kan rijden. Gelukkig hebben wij er meer last van dan de paarden...

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik kan ook niet wachten tot ik weer erop kan klimmen... Is ook wel nodig, mijn paard heeft heel wat extra kilootjes geproduceerd de afgelopen maanden haha

6. Silly

Silly Fanatiek lid

Oct 24, 2005
    1,537
    0
    0
    Idd volgend jaar kan ik weer volop aan de slag.
    Er rijdt nu wel een ander meisje op maar die is op vakantie dus mijn paardje begint al een aardige grasbuik te krijgen.
    Dus ga haar direct maar even longeren.
    Ben ik toch met haar bezig al zit ik er liever wel op natuurlijk ;) .

Silly

7. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik ken t. Mijn paard staat stil en heeft al een aardige buik ontwikkeld en spieren zijn verdwenen. Ik heb een bijrijdster, maar die komt niet. Ben op zoek naar een ander, maar als je geen penny-meisje zoekt is dat erg moeilijk.

8. mamma2007

mamma2007 Actief lid

Jul 7, 2006
    146
    0
    0
    Tilburg
    ik denk dat als ik zwanger zou zijn dat toch het meeste van alles zou missen. maar je kan altijd nog andere dingen met je paard doen dan rijden natuurlijk. maar een bosritje is toch heerlijk

9. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Mijne heeft ook een grasbuik haha... Nog n paar weekjes en dan gaan we maar weer eens aan de slag ;)

10. miss anita

miss anita Bekend lid

Jan 22, 2006
    796
    0
    0
    die van mij heeft ook een grasbuik maar ik rijd nog steeds fanatiek op hem alleen komt die grasbuik niet van te weinig beweging maar van teveel gras op het moment :oops: ja ze moeten even flink door eten met ze tweeen ;)
    maar zal het ook zeker missen als het niet meer gaat! maar tot nu toe stop ik nog lang niet :D

kuzz anita

11. Silly

Silly Fanatiek lid

Oct 24, 2005
    1,537
    0
    0
    Ben wel een beetje jaloers op jou sweetangel.
    Je bent al bevallen dus kan straks toch nog een maandje van (redelijk) mooi weer genieten voordat het weer kouder wordt.
    En dan zijn de horzels ook weer weg.
    Goei timing!! ;) ; dat kan ik niet zeggen :( .

Silly

12. Silly

Silly Fanatiek lid

Oct 24, 2005
    1,537
    0
    0
    Zolang het nog kan gewoon lekker blijven rijden miss anita.
    Heb zelf tot 20 weken gereden maar omdat ik een "groen"paardje heb en langs de weg naar de manege moest ben ik toen toch maar gestopt.
    Toch bang dat ik er vanaf zou kegelen.
    En mijn vriend had de deadline op 20 weken gezet en dat vond ie al lang :rolleyes: .

Silly

13. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

Apr 30, 2006
    1,290
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik heb deze maand een jaar geleden echt voor het laatst gereden.
    Ik heb nog wel even mensen gehad die hem reden maar dat werkte niet.

Ik ben eerst geopereerd, toen ik op kon bouwen kreeg hij weer problemen, toen heb ik hem verhuisd naar een plekje waar hij nu ook in de winter naar de wei kan, en gelijk was ik zwanger.

Ik had toch al besloten om aan te kijken hoe het met hem zou gaan en ik zou het daar vanaf laten hangen of er nog een zadel op zou gaan of niet.
    In principe is hij goedgekeurd door de ostopaat, maar omdat ik zwanger was heb ik besloten hem lekker nog een jaar vrij te geven.
    Daarna ga ik kijken hoe het loopt met hem ( heeft vaak last van spierproblemen, vermoedelijk door stress van het op stal staan, het is ook een heel ander paard dan ) en laat daar vanaf hangen of ik nog ga rijden met hem.

Ik doe nu alleen poetsen en rommelen en hij staat dus heerlijk paard te wezen in de wei :D

Maar ik snap je wel hoor, dat je hem mist, maar het komt wel weer voor je gelukkig :D

Bij mij gaat het wennen nu :D

Groetjes MB2005.

14. Silly

Silly Fanatiek lid

Oct 24, 2005
    1,537
    0
    0
    Succes met je paardje MB.

Een paard hoort ook eigelijk lekker op de wei en niet de hele dag op stal.
    Gelukkig kan die van jou nou het hele jaar de wei op.
    Die van mij kan dat gelukkig ook.
    De stal komt uit in de wei en staat altijd open dus ze kan naar binnen en buiten wanneer ze wil.

Silly

Share This Page