wie heeft dit ook

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Corina78, 11 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina78

Corina78 Lid

27 jul 2006
    36
    0
    0
    Ik ben nu 8 weken zwanger en was de afgelopen 2 weken misselijk. Geen eetlust en moe en pijnlijke borsten.
    Nu werd ik vanmorgen wakker en was helemaal fit en niet misselijk. Ik heb de hele dag al een reuze honger, en heb weer overal zin in.
    Moet ik nu bang zijn dat het mis gaat of mis is gegaan.
    Maak me hier wel zorgen over.

2. Alina

Alina Actief lid

2 aug 2006
    129
    0
    0
    Het is niet waar dat als je je misselijk voelt, dat het dan goed gaat.

Er zijn veel meiden die helemaal niet misselijk zijn in de eerste paar maanden en anderen weer wel.

daarom hoef je je helemaal geen zorgen te maken. In de eerste periode van je zwangerschap gebeurt er heeel veel binnen je lichaam en dat hoef je niet perse te voelen

3. nicci83

nicci83 Bekend lid

10 jul 2006
    591
    0
    0
    ik had dat ook Corina, sinds een paar dg is mn misselijkheid een heel stuk afgenomen (gelukkig!) terwijl ik dat ook 2 wk lang heel erg ben geweest, ik heb ook ff zo gedacht dat t misschien niet goed was maar meerdere mensen hebben mn op mn gemak gesteld dus ik ben ervan aan genieten dat t veel minder is ;)

4. Niet meer actief

dit is voor mij ook de 2/3de ochtend dat ik niet zo misselijk ben....ik ben er blij om!

5. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik ben ook echt 2 weken misselijk geweest, maar sinds een paar dagen is dit bijna over en ik vind het heerlijk. Het hoort erbij en ik denk dat het ook zo weer tergu kan komen.. De eerste 3 maanden vinden er zo veel dingen plaats dat je lichaam zich moet aanpassen. en ja dan krijg je wel is kwaaltjes.. hihi

6. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    ik ben ook de ene dag ziek zwak en misselijk en de volgende dag kan ik de hele wereld aan.Dat zijn de fijne hormoontjes \:D/

7. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    ik hier ook, vanochtend was de eerste dag sinds 2,5 week dat ik niet zo misselijk was... en niet zo moe.. maakte me ook een beetje ongerust omdat ik wel af en toe een steekje in mijn buik heb, vooral als ik een spijkerbreok draag die dan wat strakker zit..

Liefs

8. haha kunnen we met zn alle er n verhaal over breien dat lees ik wel,ja ik ook nu zo ongeveer 1,5 wk denk ik zo misselijk met overgeven heel moe pijn aan mn borsten,veel spijkerbroeken gaan niet mee dicht en zo wel,lijd dit tot buikpijn duss dat word wat anders gaan zoeken!

maar goed ik denk zo alles komt goed hopellijk niet te veel negatief gaan zien is niet goed!

succes iedereen
    groetjes krulliewullie :D

9. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    das inderdaad waar, positieve gedachtes!!! maar het is zo spannend dat het wel af en toe heel verwarrend is hihi... mijn spijkerbroeken zitten ook niet meer zo super haha.liefs

10. hey lisje ,
    ik zie dat we gelijk staan oehh spannend he,ik krijg mn eerste echo 1sept ik hoop dat alles goed in orde is,maar goed dat zien we dan wel me nu nergens druk ove rmaken he
    groetjes krulliewullie

11. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    @Krulliewullie: ik zie het ja, we staan te gelijk ha ha... ik heb 4 sept mijn 1ste echo.. wel spannend, maar komt helemaal goed!!! liefs

Deel Deze Pagina