Wie o wie kent dit, zwanger, bolle buik, je voelt jezelf alles behalve aantrekkelijk en je vriend/man kan niet van je afblijven en roept de hele dag hoe mooi je wel niet bent...
Heel herkenbaar! Voel me ook absoluut niet aantrekkelijk, het maakt ook niet wat voor kleren, lingerie oid ik aantrek. Ik blijf mezelf niet sexy vinden En dat terwijl mijn man dat juist wel vind! Heel vreemd! Ik kan er maar niet bij met m'n gedachten haha. Het zullen de hormonen wel zijn!
Hihi, grappig he... hoe dat zo heerlijk tegen elkaar in kan gaan..!! Hier is man lief ook helemaal verliefd (al vind ie het ook niet erg als het straks bij het oude is hoor..) Al hoopt ie natuurlijk wel dat de mooie voorgevel van nu blijft zitten.. Mannen..... Blijft dat ook zo... vragen ze dan ook nog..!! Erg leuk om mee te maken, dat je jezelf een hangbuikvarkentje vindt terwijl je vriend/man je helemaal het einde vind.!! Groetjes
Joh, zwangere vrouwen zijn toch ook prachtig? Er is natuurlijk weinig vrouwelijker dan dat. Ik kan mijn ogen er ook nooit vanaf houden!
ja hahaha ik ben nog maar 7 week en krijg net zo vetbuikje ofzo heel gek maar echt zwangere buiken vind ik ook mooi, en is ook logisch je draagt het kind van jullie samen dat siert een vrouw hoor^^
Oh jah! De voorgevel!! Daar krijgt hij maar geen genoeg van haha! En dan niet doorhebben dat het door de groei ook nog eens gevoelig is! Moet je opletten als je strax stuwing krijgt! Dan kunnen ze niet meer naar iets anders kijken! Maar zelfs dat kijken doet dan al zeer! Ik zie de humor er wel van in haha! Mannen zien ook werkelijk overal sex in
Ja dat heeft mijn man ook wel.. (Alleen vindt ie het jammer dat mijn kont weg is).. En vindt ie het jammer dat hij van mij eigenlijk wel 9 maanden de handen op de rug mag houden.. En wat zal ik blij zijn als ik weer een beetje mijn oude figuur terug heb, dus snap er niks van!! Gr. Carlien
hahaha hier nog 1!! ben volgens hem op me mooist! Jammer voor hem dat mijn libido 0,0 is en hij dus niet heel erg beloond wordt Dannog blijft hij het me vertellen!
Hier ook hoor! Hij zegt het heel vaak en als we samen ergens zijn moet hij ook even laten zien "dat ik van hem ben" . Vind het wel schattig, libido is ook niet anders dan normaal eigenlijk, alleen om nou te zeggen dat ik mezelf dan zo'n stoot voel ofzo. Haha.
Haha ik hoor ook elke dag aan hoe sexy ik wel niet ben Word soms best verlegen van de manier hoe hij naar me kijkt hihi
O wat geweldig die reacties van jullie mannen! En idd zwangere vrouwen zijn ontzettend mooi Helaas vond manlief het maar een beetje eng allemaal met die dikke buik, dus hier is weinig gebeurt tijdens de zwangerschap
whoooo weer een "topictitel" gevalletje die ik aan moet klikken. I WISH! mijn vriend raakte me amper aan! maar goed, volgens zijn zeggen was dat omdat hij de kleine niet door elkaar wilde schudden oid. maarja, af en toe een opmerking over hoe mooi... etc. was ook wel leuk geweest
hoi Die van mij vind me er "lief" uitzien ik weet ni of dat dat nou iets positiefs is aangezien ik me toch al een gestrande walvis voel. Hij knuffelt me vaker en kan zijn ogen ni van me borsten houden.
Wat een mooi topic !!! Ondergetekende is ook zeer gewild bij vriendlief. Zo mooi hoe hongerig hij kan kijken naar mij en mijn buik. En wat fijn dat mijn libido zich hier volledig aan aanpast. Dat is ook echt leuk aan zwanger zijn!!