Wcpapier gaat inderdaad sneller op lijkt het. Net alsof het de laatste tijd ook sneller gaat als anders. Toch houd ik het bij de page, vind het fijn wcpapier wat niet schuurt.. Ik hou niet van dat dikke maar ook niet van dat vloetjespapier, zo dun! Wij hebben vaak het pak waar 8roollen inzitten, doen we meestal een week of 2 mee. Houd het niet echt bij, gokje dus.
Hihi... Hier gaan er soms 2 rollen per dag door... Jelle en Jitte hebben ontdekt hoe leuk het is om de wc rol een slinger te geven... Hoppa, weer alles op de grond. En om het bewijs weg te werken propt Jelle het dan in de wc... resultaat: mama staat een hele rol wc papier uit de wc te plukken omdat de wc dàt dan weer net niet aan kan... Ontopic: Ik gebruik toiletpapier van Super de Boer eigen merk, of van de Macro. Allebei wel 4 laags, mijn billetjes zijn verwend... En als je het over weinig papier op de rol hebt, mijn man had vorige week groen en zacht van Page meegenomen, de milieuvriendelijke variant... Dat zijn pas kleine rolletjes. 2x poepen en de rol is leeg...
Hier ook Aldi papier en bevalt goed haha. Hier door wisselende diensten vaak iemand overdag thuis en gaan hier ook zo'n 6 rollen per week doorheen. Deden meestal 2 weken met 12 rollen van Aldi maar zitten nu 16 in dus nu wat langer.
ik vind page echt kut papier vind het ook dunner als ander papier. hier laatst bij de kuitvat mee genomen die vind ik wel fijn. maar het liefst heb ik papier uit duitsland met kamille dat ruikt zelfs lekker hahahaha
Ik heb die aanbieding ook gehaald en idd, de rollen vliegen er nu opeens doorheen! Normaal haal ik van de Aldi en die zijn eigenlijk het beste van allemaal vind ik! Page is gewoon superdun, waardoor je dus meer pakt per keer! Ik vind het maar niks. Ben blij dat die 2 pakken bijna op zijn, kan ik weer lekker bij de aldi halen!!
Leuk onderwerp Ik heb al eens gehoord dat je het beste je rol wc papier kunt wegen, dan kun je goed vergelijken hoeveel papier er per rol op zit. Dus meiden, iedereen even z'n rol op de keukenweegschaal en dan kunnen we een mooi vergelijk maken. Ik gebruik trouwens die van het Kruidvat, lekker dik en niet duur.
Ik zweer bij Kruidvat-papier. 8 voor 1,99 en regelmatig 3 pakken voor 5. Maargoed, dat is misschien ook omdat ik er werk en dan niet speciaal naar de super hoef