Ik ben van plan de voetenzak van de joolz te wassen en de bekleding van de kinderwagenbak. Ik heb de antracietkleur. Veoeg mij af of het allemaal netjes uit de wasmachine komt. Iemand ervaring?
geen idee. Maar mocht je hem willen doorverkopen straks laat maar weten. Wil er tzt een aanschaffen. Bij voorkeur antraciet Ik was overigens alles. En dat gaat prima!!
ik heb alleen de voetenzak gewassen (kan de binnenbekleding ook dan??) maar de voetenzak kwam eruit zoals hij erin ging, alleen dan fris en fruitig
Ik ga mijn antraciete joolz doorverkopen (met pijn in mijn hart, want wat een topwagen is het!!) Maar ik heb een duowagen nodig, helaas!!
ja wagen is top. heb alles behalve een voetenzak. dus als je die los weg doet tegen een zacht prijsje houd ik me aanbevolen
Ik zou al dit soort zaken inderdaad nooit warmer wassen dan 30 graden en ook niet in een droogtrommel doen. Maar zorg dat je het goed uithangt, zodat niet bepaalde hoeken te langzaam drogen, dan gaan ze stinken.
Je kunt alles prima wassen! Ik heb zelfs de kap gewassen .. even de schroefjes los draaien anders past hij niet hihi. Ik heb de blauwe joolz en 1 keer in de zoveel tijd gooi ik alle bekleding in de was!