Goedemorgen, Sinds een week ofzo stinkt onze wc enorm naar riool en af en toe een instant muffe lucht. Zo ook als ik in de douche water pak bij de wastafel dat de douche opeens muf ruikt of naar riool.. Nu is het wel zo dat de douche vanaf maandag gerenoveerd word dus dat vind ik niet zo erg. Maar die wc ik ga gewoon over me nek bij elk bezoek, heb alles al schoongemaakt ook de voegen maar niks helpt. Nu hoor je ook steeds druppeltjes vallen in de waterbak wat er hang. Kan ik hier de woningbouw voor bellen of moet ik iets anders hiervoor bellen, wil namelijk wel graag van die stank af. Ruik het namelijk ook met vlagen in de keuken die om de hoek van de wc zit.. Alvast bedankt.
Geen idee dacht misschien dat ik de rrs moest bellen of iets.. maar dan ga ik nu gelijk even bellen, dankjewel
Natuurlijk even bellen. En anders de gemeente even bellen. Misschien word het tijd dat de rioolputten eens gereinigd worden.
Wij hebben het ook eventjes gehad en met de wc's en alle afvoeren doorgespoeld met soda. Het was weg daarna maar misschien was er ook tijdelijk iets anders aan de hand buiten. Maar zeker bij een huurhuis zou ik daar voor bellen. Je draait dan toch ook niet zelf op voor de kosten? Geen reden om niet te bellen dan
heb de woningbouw gebeld van hun moest ik de rrs bellen en van rrs moest ik een loodgieter gaan bellen.. Bel zo gewoon nog een keer de woningbouw vind het wel best laat me echt niet de hele tijd van de kast naar de muur sturen dus we zullen het zo wel horen
Nou, je kunt gewoon de loodgieter bellen hoor! De kosten zijn sowieso voor de woningbouw Je hoeft alleen zelf kleine reparaties te doen in huis. Hier heb ik ook met grote regelmaat mankementen wat betreft de riolering, de elektriciteit omdat de meterkast in brand dreigde te vliegen en er iets wegsmeulde, dan weer de boiler waarbij het expansievat op knappen stond, dan weer een muur die in elkaar dreigt te zakken etc. En ik heb nog nooit een rekening gekregen. Het is jouw pakkie-an wat betreft het regelen van de oplossing; de rekening gaat naar de woningbouw. Echter moet je natuurlijk wel hun loodgieter/elektricien/tegelzetter/whatever gebruiken; want daar hebben hun afspraken mee in het servicecontract.