ik ben ziek,en eet haast niks op een dag

Discussie in 'Gezondheid' gestart door iniminie, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ik ben nu al een 3tal dagen goed ziek,verkouden,hoofdpijn en savonds koorts
    hoort bij het weer :(
    maar nu kan ik echt al 3dagen niks binne krijgen,probeer het wel,maar ga dan echt bijna spugen gewoon
    smorgens lukt eten me al helemaal niet,overdag aan het eind eet ik met geluk een rijstewafel en savonds eet ik wat yoghurt
    maar is dat niet erg slecht voor een prille zwangerschap?maak me wel een beetje zorgen
    maar krijg echt maar dan ook echt niet meer binnen gewoon :cry:

2. tanja1979

tanja1979 Actief lid

3 okt 2008
    217
    0
    0
    Volgens mij kan het niet zo heel veel kwaad hoor,als je maar goed blijft drinken om uitdroging te voorkomen.
    Heel veel sterkte ermee en ik hoop dat je snel weer opknapt :D

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

inderdaad goed blijven drinken is het allebelangrijkste.

Ik heb met 8 weken een heftige griep gehad, kon ook bijna niets eten. Resultaat dik 3 kilo eraf maar kleintje kreeg genoeg, die gaat gewoon jou opeten als er niet genoeg binnenkomt.

Het duurdt trouwens wel langer voor je herstelt bent! Dus rustig aan en geef je lijf de tijd om te herstellen straks.

4. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    Tanja en Mimi,bedankt voor jullie tips
    ja drinken zla ik dus nu ook extra op letten
    deed ik denk ik ook vrij weinig,omdat je er zo vol gevoel van krijgt he,en dat bevorderd dan weer niet
    maar heb echt alles geprobeerd,om te eten,me lievelingseten enzo,maar niks mag baten,ga gewoon met tegenzin eten en komt er nog geen 10 min later eruit,heb dan nog niks in me maag
    ik probeer nu veel water en siroop te drinken,want melk en dergelijke wat ik graag drink,vult zo enorm en krijg daar dan ook weer braaknijgingen van(sorry)
    bedankt voor de tip,ik ga extra veel drinken ;)

5. Ndeva

Ndeva Lid

1 aug 2008
    88
    0
    0
    Rotterdam
    Wat vervelend zeg. Ik weet er alles van. Ik lag met 14 weken in het ziekenhuis met uitdroging en blaasontsteking. Drinken is idd superbelangrijk. Ik kon zelfs geen water binnen houden. Wat ik nu doe als ik het eea binnen kan houden is een sportdrankje ( aa of extran). Met lage bloeddruk en de weinige suikers ed die ik binnenkrijg loop ik over het algemeen met sterretjes boven mijn hoofd en de drankjes zorgen dan wel voor een boost. Of het goed is weet ik niet maar het werkt bij mij, zo af en toe.

Troost is dat de baby op laatste echo nog helemaal alive and kickin was. Over twee weken de echo om te kijken hoe het met de ontwikkeling staat.

Heel veel succes!

6. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Kijk eens bij de drogist naar ORS volgens mij mag je dat gewoon gebruiken en daar zitten zouten en glucose in zodat je lichaam voldoende belangrijke stoffen binnenkrijgt...

Deel Deze Pagina