Hoi meiden, Volgende week komen ze onze woonkamer verbouwen, waaronder en suitedeuren in een muur plaatsen. En het komt er als het goed is ongeveer zo uit te zien. suite nu wil ik dus ook graag een kleurtje op deze muur, net zoals op de foto. Alleen dan wel een andere kleur. Wij krijgen een landelijke inrichting. Dus zoek ook een landelijk kleurtje, ik hou alleen niet zo van bruintinten. Jullie nog ideeën? Ik neig nu naar oud roze of een lavendelachtig kleurtje. Gr naantje.
Prachtig!! Ja oudroze is heel mooi, ik weet natuurlijk niet hoe de rest van je interieur er uit ziet qua kleur. Maar ik vind dat oud blauw/grijs ook erg mooi.
Oud roze is zeker landelijk. Dat moet wel kunnen. Wij hebben in de woonkamer een hele lichte geel/bruin tint. Zeg maar de kleur van die ouderwetse gerecyclede kladblokken waarin vulpeninkt altijd gaat vlekken.
Grijspaars is idd ook mooi! Ga van het weekend wel ff bij de bouwmarkt neuzen. Heeft iemand ook ook oud roze op de muur en daar een foto van?
Olijf groen, landelijk groen zijn mooie kleuren. Ik heb even niet snel een voorbeeld maar je hebt bepaalde natuurlijke groentinten die erg mooi zijn (denk niet aan appeltjes of like groen).
Ik weet welke kleuren je bedoelt, dit hadden wij in ons vorige huis, dus ga nu voor een ander kleurtje
Als je een grijze bank hebt zou ik die kleur of een lichtere tint pakken en in je assecoires wat meer kleur stoppen.
Wij hebben lichtgrijs en een zachte mintgroen. Staat heel mooi en rustig. We hebben niet echt een landelijke inrichting, maar ook niet heel strak.