@Deedee91 ik moest bij deze link aan jouw vraag denken. Ik ben eigenlijk tegen shein, maar misschien verkopen ze ergens anders ook zoiets. https://m.shein.com/nl/SHEIN-BASIC-LIVING-3D-Textured-Wall-Panels-DIY-Tiles-Kitchen-Bathroom-Backsplash-Sage-Arch-p-10226081-cat-2520.html?scici=Search~~SuggestionSearch~~1~~Wandpanelen%20Diy%20Tegels~~SMSearchWordsSuggest~~0&mallCode=1&src_module=search&src_identifier=st%3D4%60sc%3DWandpanelen%20Diy%20Tegels%60sr%3D0%60ps%3D1&src_tab_page_id=page_pre_search1674500110800&fbclid=PAAaa3XhxdHONSneXS-Bi_9emtD0-ua0KwxzO9uAqePuhLU1Y1PRGnKydiT3Q Ik volg lookalinterior op Instagram en daar zag ik dit in een filmpje;
Ik heb in het vorige huis wat tegels geverfd. De voegen moet je wel meeverven, zonder is het niet te doen. De tegelverf lijkt op stroop, de vloer goed afplakken. En kies voor plastic handschoentjes. Het ruikt behoorlijk. Maar het resultaat was prachtig. Maar goed dit was een stukje in de keuken, van vergeelde tegels naar zwart. Geen water in de buurt. Ik heb ook de schouw ook gedaan, van groen/oranje naar wit. Ook mooi geworden. Maar ik zou het niet aandurven om in een badkamer te doen en zeker niet op de vloer.