Wekker radio

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 22 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Ik val graag in slaap met de muziek van mijn wekkerradio. Nu heb ik de 'perfecte' radio gekregen. Bijna perfect dus, want de boxen zijn op de zachtste stand alsnog te hard. Ik heb nu doorzichtig tape over de boxen geplakt, maar het is nog steeds hard.

Wie heeft een tip? Wat er ook nog een beeeetje uitziet.
    En nog gewoon benieuwd, wie valt ook graag in slaap met zacht (!!) de muziek aan?

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    Ik luister dan muziek via mijn telefoon, eventueel met koptelefoon (ik heb er een in een soort hoofdband, heel zacht waardoor je er op kunt liggen ed).

Yeuu vindt dit leuk.
  3. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.943
    14.995
    113
    Je hebt van die zwarte geluidsdempende plaatjes, soort rubber. Niet heel dik maar voldoende om aardig wat tegen te houden.

Optioneel zou je t aan de binnenkant kunnen bevestigen maar dat moet de constructie maar net toelaten en dan zal je m denk ik open moeten schroeven.

4. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.501
    13.794
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Vilt!
    Dat is eigenlijk hetzelfde wat je vaak in grijs of zwart kunt kopen en dan onder je stoelpoot kunt bevestigen bijv., zodat krassen en herrie van het schuiven van de stoel voorkomen worden.
    Wel wat dikker vilt kopen (hobbywinkel).
    Poos geleden hadden ze bij de Action wat dikkere, vilten bloemetjes in allerlei vrolijke kleuren, met een stukje dubbelzijdig tape.
    Bij een Hema, Xenos of een wat grotere Kruidvat zou je ook nog weleens kunnen slagen voor zoiets.
    Heb je geen gedoe van nog iets moeten knippen. De keerzijde is alleen weer dat het natuurlijk weer minder makkelijk precies goed valt allemaal.

Yeuu vindt dit leuk.
  5. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Het is al genoemd, maar vilt dus. Volgens mij werkt dat prima.

Deel Deze Pagina