Hallo allemaal! Mijn dochtertje is nu 6 maanden en wilt zo graag om haar heen kijken als ze in de ligbak ligt van de Bugaboo. Daarom wil ik haar graag in de zitgedeelte gaan zetten. Ik ben heel benieuwd vanaf wanneer jullie dat gedaan hebben en of het zitgedeelte ook wat meer in de ligstand gezet kan worden? Dankje!!!! xoxo
Hij kan helemaal plat, helemaal rechtop en er tussen in. Super makkelijk te verstellen. Wij hebben hem omgebouwd toen onze dochter 5 maanden was omdat ze niet meer bleef liggen.
Wij hebben hem met 4,5 maand omgebouwd en dan eerst nog helemaal plat gebruikt, dus ja dat kan! De Bugaboo heeft drie standen. Vond het alleen wel een klusje om hem om te bouwen, dus daarna ga je de bak (waarschijnnlijk) ook niet meer gebruiken.
Mijn oudste was 5,5 mnd geloof ik, reiswieg vond ze niks meer aan en ze kon naar haar buik rollen en trok zich dan op aan de rand, dus snel in het stoeltje met riempjes! De jongste vindt de reiswieg nu ook al behoorlijk saai, ergens in januari gaat zij over denk ik.
Hier omgebouwd toen hij net 5 maanden was. Grote jongen, paste niet meer lekker in de ligbak. Volgens mij al vrij snel in standje 2 gezet.
met 5 maanden de wagen omgebouwd, meestal heb ik hem er plat in leggen, maar als hij onrustig wordt zet ik hem ook wel eens een stukje omhoog zodat hij kan kijken.
Hier met bijna 6 maanden omgebouwd, mn dochter hield de hele tijd haar hoofd omhoog omdat ze wilde kijken en was gefrustreerd omdat ze niks zag. Wel met bijna plat liggen.