Wc verstopt door zoon!

Discussion in 'De lounge' started by lioness74, Jan 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. El1983

El1983 Fanatiek lid

Sep 19, 2012
    3,561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Hij is toch bijna jarig? Alvast een leuk idee voor de taart? :D;)

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ah wat leuk! Dan is er toch iets moois uit voortgekomen (en nu maar hopen dat hij het leuk blijft vinden;) )

3. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Haha geweldig! Die wil ik.:D

4. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ja inderdaad!
    Net kwam hij uit school, en het eerste dat hij vraagt: "mag ik de wc al schoonmaken?" :p

5. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

Sep 13, 2011
    2,089
    204
    63
    NULL
    NULL
    Hahahahaha

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Erg he? Als ik er rustig over nadenk, denk ik vaak dat ze het dan eigenlijk gewoon niet weten en zich ook geen houding weten te geven, maar dat maskeren met dat onverschillige. Maar pffff, als je mij tegen het plafond wilt hebben, hahaha. Heel herkenbaar dus.

TS: goed opgelost! Wij proberen hier ook vaak te 'straffen' met de consequenties laten voelen. Stiefdochter (net 13, toen bijna 12)) had er een handje van om d'r gat niet goed af te vegen na een grote boodschap, en dan greep ik in de poep bij het doen van de was. Jakkes :(
    Afgesproken dat ze de eerstvolgende keer zelf d'r onderbroeken op de hand mocht boenen, en dat is 1 keer nodig geweest :D Ze schrok er zelf van, hoe smerig ze waren, en sindsdien veegt ze goed af :D

7. knap

knap Niet meer actief

Heb je voor mij zoon nog een passende straf:D

Gisteren was ik weg en zoon ging alleen naar huis. Ja je mag wat te eten pakken. Kom ik thuis raam open?? Ik dacht van die was toch dicht.
    Ik vragen waarom staat het raam open nou mama ik heb met parfum gespoten.
    Ik zeg mag ik even aan jou ruiken. Ik ruiken ik zeg je ruikt lekker maar niet naar parfum. Wat heb je echt gedaan ik zeg heb gezien dat je aan de magnetron gezeten hebt. Hij hoe weet je dat ik zeg de stand stond anders van ontdooien en zo ja ik heb een frikandel warm gemaakt in de magnetron ik zeg zal wel lekker gesmaakt hebben. Hij weet dat hij dit niet mag pakken zomaar ik zeg.
    De eerst volgende keer mag je niet alleen thuis blijven;) En ik koop geen frikandellen meer tot jij leert luisteren. En als ze op zijn ik koop ze niet meer.!

Maar heb je voor mij een passende straf? Want of ik moet het idd waarmaken geen frikandellen te halen. Maar dan staf ik dochter ook haha. :( Heb je tipje?

En ja hij was bang om het te vertellen omdat hij donders goed wist dat hij fout zat. Door het proberen te verbloemen dat hij iets gedaan had wat niet mocht. haha raam open zetten en dan denken dat mama achterlijk is :D

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Inhouden op z'n zakgeld? :)

9. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,616
    1,156
    113

de oven/magnetron schoonmaken, boodschappen doen, voorraad kast schoonmaken?

had ie de frikandel wel echt opgegeten? zal wel lekker zijn geweest hahaha

10. knap

knap Niet meer actief

Ja ik dacht ook al van jak. hihi..

11. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik zou inderdaad gewoon even een paar maanden geen frikandellen kopen. en hem sowieso de magnetron eens even goed laten schoonmaken.

Lioness: geweldig. mag ik de wc al schoonmaken.. hihi . hopelijk houd hij het erin na de strafperiode. haha

12. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik zou ze wel kopen en dan mag hij de hele maand geen friekandel hebben. Want ik vermoed dat hij echt niet een tweede keer zo een vieze friekandel zal maken.

13. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ramen zemen?
    Weekje frikandeldieet?

Share This Page