he meiden hartstikke bedankt, ik ga iid niet zitten wachten op een vruchtje ofzo want ik kan me voorstellen dat die heel klein is en. het is niet leuk maarja het is niet anders, las net wel dat je na een mk extra vruchtbaar bent ofzo.. ewten jullie hier iets van?
lees nu pas dat je misschien een mk hebt gehad of denk te hebben ??? ik had bij zo'n prille zwangerschap net even wat meer bloed en stolsel ( beetje vlies achtig ziet het er uit ) maar je merkt vrij weinig verschil bij een hele vroege zwangerschap. het moet allen niet te lang aan houden , moet net zoiets zijn al een gewone ongi. xxx
@bolly, het is idd een vmk.. HA heeft het "bevestigd" bedankt voor je reactie en jij heel veel succes met zwanger worden!
Ik heb het precies zo gehad 2 jaar geleden, ook getest smorgens positief en savonds negatief, gevoelmatig was ik echt verdrietig,daarna 1 keer ong geweest en toen was het raak. We gaan nu voor een tweede wondertje, Hou je taai komt goed. x Kim
hoop dat het bij ons ook zo snel weer komt.. ben er best emotioneel onder hoe raar ik dat zelf ook vind..
Het is niet raar hoor om je we zo rot onder te voelen.Elke zwangerschap die stopt,hoe pril ook,is heel verdrietig.Neem gewoon lekker de tijd om het te verwerken en stop je verdriet niet weg.Je hebt alle recht om verdrietig te zijn.
he meis, sterkte hoor... zo'n gek idee he? je bent toch even zwanger geweest he?.. ik had het ook de eerste ronde..toch ene teleurstelling he? liefs
ja en k ben ook bang dat de miskraam fout gaat en ik nooit meer zwanger kan worden zulke dingen haal ik allemaal in me hoofd joh, bloeding is sinds gister heel weinig... maar goed zal allemaal wel weer goedkomen hoop ik en vriendlief die is alweer met zn hoofd bij t klussen hihi manne