peuterspeelzaal vergeet zoontje.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Sila24, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

#1 Sila24, 6 feb 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 feb 2014
    De laatste tijd valt het mij op dat de peuterspeelzaal van mijn zoontje niet erg goed oplet.

Gister waren ze aan het buitenspelen en mijn zoontje die ging helemaal bij de bosjes bij het water (is wel afgesloten met hek) Maar de leidsters waren te druk met andere kindjes, het viel ze niet eens op. Ik schrok wel een beetje.Maar na 2 min, kwam ze hem ophalen.
    En vandaag toen ik hem ophaalde zag ik dat mijn zoontje in zijn eentje aan het spelen was in een ander lokaal, hun waren druk bezig met het zingen van liedjes. Na ong. 5 minuten kwam een leidster geschrokken aan lopen , waar die nou was.
    Ik vind het heel vreemd. Ik heb gevraagd hoe hun het niet opgevallen was, zegt ze oh maar hij kan nergens heen hoor. Alles zit afgesloten. Maar soms laten sommige ouders het hek openstaan. Dus nu ben ik bang dat mijn zoontje wegloopt ofzo.
    Ben ik te ongerust misschien? Omg nu net viel mij op dat zoontje rood,blauw lip heeft , hij is dus gevallen, en juf heeft niks vert3ld aan mij :x :$

2. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de bosjes bij het water is dus een hek? Hij was dus gewoon weg van de andere kindjes, maar niet in gevaar? In dat geval vind ik het geen ramp, maar als er bv vlak bij die bosjes een hekje open stond zodat hij zo het plein af zou kunnen of bij het water zou kunnen komen, dan is het een ander verhaal.

Dat hij in een ander lokaal zit terwijl de rest een groepsactiviteit doet vind ik wél erg sneu hoor, daar zou ik zeker wat van zeggen.

3. miesemies

miesemies Actief lid

25 mrt 2013
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier konden ze er niet uit. De deurklink zit extra hoog. Maar het is een nieuw gebouw. Ik zou het wel nog even aankaarten bij de leiding, is toch zeker een punt om op te letten.

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

Of het gevaarlijk is of niet... Hun moeten ook opletten om ieder kind erbij te betrekken en niet aan zn lot over te laten. Vind het erg sneu en zou er zeker wat van zeggen en verbetering eisen.

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ja echt he, in die 5 minuten kon er vanalles met hem gebeuren :x :(
    Echt heel apart dat het hen ontgaan is dat hij weg was :x jemig ik wordt steeds kwader als ik eraan denk

6. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Het gaat er niet om dat het geen kwaad kan, het idee dat ze hem ' niet missen' is veel erger en daar zou ik erg verdrietig en boos van worden.

Deel Deze Pagina