Erg leuk, kinderen die zindelijk zijn, en al helemaal als ze alles perse zelf willen doen. Mijn oudste ukkie ook. Sinds hij 2 is, is hij zindelijk (overdag), sinds hij 2,5 is moet hij uiteraard ZELF naar de wc en mag niemand met hem mee. Hij is apetrots en zo hoort het ook. Maar.................. mijn wc heeft er onder te lijden en mijn neus ook, want meneer "knoeit" nog wel eens hier en daar met als gevolg dat ik erg regelmatig de wc en tegels schoonboen, maar ik blijf het een beetje viezig vinden ruiken. Dus.... waar poetsen jullie je wc + tegels mee? Een of ander wondermiddel dat de geur ook doet verdrijven?
ken je de geurdingetjes voor in de stofzuiger? die heb ik verstopt achter de spiegel, zo blijft mijn wc een lekkere luchtje houden, en elke dag flink schoonmaken, ik doe het zelf met blue wonder.
2 tot 3 x in de week met dettol,hele "toilethok" hihihi daarnaast iedere dag met lekker wceend in de pot en allesreiniger die lekker ruikt de vloer en tegeltjes daarnasst van die vochtige doekjes ( van kruidvat heb ik ze) tussendoor nog even verder heb ik een toiletblok wat heerlijk ruikt en zo'n blokje voor blauw water erin... bedenk me net dat die op is
ik lees ff mee want ik heb hetzelfde probleem hier ruikt de wc ook nooit echt lang fris ga es kijken of die blue wonder hier ook helpt
Die blue wonder, die ga ik ook eens kopen, gewoon bij appie? Blauw water hebben we hier ook, dat maakt het naar de wc gaan helemaal interessant voor hem, maar het gaat er niet beter van ruiken Geurdingetje voor in de stofzuiger, da's ook een goed idee, dat kan ik ook wel eens proberen. thx! Nog meer ideeen/merken?
De mannen laten zitten op het toilet werkt hier goed tegen vieze luchtjes, hahaha. Je hebt van die speciale voegen reiniger, die kun je proberen. Het probleem is namelijk dat de urine in de voeg trekt en die lucht krijg je bijna niet weg, omdat de voegen van een poreus materiaal zijn.