Goedemiddag, heb een vraagje Ik heb een regelmatige cyclus van 28-30 dagen. Op 20 januari hebben we onze eerste inseminatie gehad in eigen cyclus dus zonder hormonen. Gisteren had ik in de ochtend bloed bij afvegen. Toen helemaal niks. Pas in de avond laat weer. Voor de zekerheid tampon in gedaan. Volgende morgen helemaal schoon. Nu toch vandaag meer bloed. Maar niet zo heftig als normale ongi. Vind het heel vreemd dat ik zon korte cyclus heb. Echt nog nooit gehad. Geloof niet echt in innestelingsbloeding want daar is dit teveel bloed voor denk ik. Herkent iemand dit? En Ms met happy end? We zijn al zolang bezig dat ik ook niet meer durf te hopen. Maar het is allemaal zo nieuw voor me. Alvast bedankt
Ik heb ook kortere cyclussen sinds we met iui begonnen zijn, maar is wel met hormonen! Vreselijk al die onzekerheid steeds he!?Ik hoop op een positief resultaat voor je!
Iedereen ook zonder hormonen. Rare is dat mijn cyclus nog nooit zo kort is geweest. Ik bel maandag het ziekenhuis wel. Bedankt voor jullie antwoorden.
Heeft het ziekenhuis jou zelf voorgesteld dit te gaan gebruiken? Ik heb er namelijk ook veel last van, maar ziekenhuis blijft volhouden dat het geen kwaad kan, maar voor mij blijft het niet goed voelen! Heb 11 febr gesprek met de gyn en wil gaan aansturen op verder onderzoek en utro! Hoe vind je het gebruik hiervan?
Ja het ziekenhuis waar ik nu onder behandeling ben zegt dat ik de utrogestan duidelijk nodig heb. voorheen bij ander ziekenhuis geloofde ze niet in utrogestan en korte luteale fase kon allemaal geen kwaad zeiden ze. Ik ben toen na vier iui overgestapt naar ander ziekenhuis gelukkig
Ja ik ga er ook op staan en eventueel, als ze moeilijk blijven doen, voor een second opinion! Hoop dat het voor jou snel effect heeft!