Bloedverlies 9DPO na IUI

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Mayaatje, Jan 30, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

Dec 22, 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Goedemiddag, heb een vraagje

Ik heb een regelmatige cyclus van 28-30 dagen. Op 20 januari hebben we onze eerste inseminatie gehad in eigen cyclus dus zonder hormonen.
    Gisteren had ik in de ochtend bloed bij afvegen. Toen helemaal niks. Pas in de avond laat weer. Voor de zekerheid tampon in gedaan. Volgende morgen helemaal schoon. Nu toch vandaag meer bloed. Maar niet zo heftig als normale ongi. Vind het heel vreemd dat ik zon korte cyclus heb. Echt nog nooit gehad. Geloof niet echt in innestelingsbloeding want daar is dit teveel bloed voor denk ik.
    Herkent iemand dit? En Ms met happy end?
    We zijn al zolang bezig dat ik ook niet meer durf te hopen.
    Maar het is allemaal zo nieuw voor me.
    Alvast bedankt

2. voetstap

voetstap Niet meer actief

Heb ik ook, 8/9 dpo.
    Bij mij zet het dan pas rond 14/15 dpo goed door.

3. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Ik heb ook kortere cyclussen sinds we met iui begonnen zijn, maar is wel met hormonen! Vreselijk al die onzekerheid steeds he!?Ik hoop op een positief resultaat voor je!

4. limburger

limburger Niet meer actief

Ik herken ook de snelle spotting na iui.
    met utrogestan was dit probleem verholpen.

5. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

Dec 22, 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Iedereen ook zonder hormonen. Rare is dat mijn cyclus nog nooit zo kort is geweest. Ik bel maandag het ziekenhuis wel. Bedankt voor jullie antwoorden.

6. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Heeft het ziekenhuis jou zelf voorgesteld dit te gaan gebruiken? Ik heb er namelijk ook veel last van, maar ziekenhuis blijft volhouden dat het geen kwaad kan, maar voor mij blijft het niet goed voelen! Heb 11 febr gesprek met de gyn en wil gaan aansturen op verder onderzoek en utro! Hoe vind je het gebruik hiervan?

7. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Balen mayaatje dat het toch je menstruatie was! Hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk!

8. limburger

limburger Niet meer actief

Ja het ziekenhuis waar ik nu onder behandeling ben zegt dat ik de utrogestan duidelijk nodig heb.
    voorheen bij ander ziekenhuis geloofde ze niet in utrogestan en korte luteale fase kon allemaal geen kwaad zeiden ze.
    Ik ben toen na vier iui overgestapt naar ander ziekenhuis gelukkig

9. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

Dec 22, 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Het heeft maar 1 dag geduurd alleen gisteren. Nu niks meer. Heel vreemd dit.

10. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Oh misschien toch een innestelingsbloeding ;) spannend, wanneer ga je eventueel testen?

11. dame82

dame82 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    2,660
    957
    113
    Ja ik ga er ook op staan en eventueel, als ze moeilijk blijven doen, voor een second opinion! Hoop dat het voor jou snel effect heeft!

12. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

Dec 22, 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Het was wel echt bloed maar anders dan normaal...nou ja maar horen wat het zkh morgen zegt.

Share This Page