Het was geen zelfmoord!! Hij had allemaal wurgplekken rond zijn nek, afdrukken van vingers! Het schijnt dat hij ook werd misbruikt door iemand maar wie weten ze niet, dat vertelde zijn vader en mensen die hem gezien hadden in de Moskee waar ze gebed gingen verrichten voor Anas. De overheid wil geen chaos in land zeker niet in wassenaaar waar onze koning zich gaat vestigen? De politie houd het daarom op zelfmoord. Omdat andere belangen zwaarder wegen dan de dood van deze lieve jongen. Ik geloofde het zo en zo al niet, je gaat niet eerst je krantenspulletjes ophalen om vervolgens jezelf iets aan te doen dat is niet logisch. Misschien hebben zijn pesters hem wel om het leven gebracht! En waarom hoor je ook niets meer over die 'enge man'? Echt erg dat ze dit geheim willen houden, als het Een Nederlander was geweest was de nieuws en media er vol mee en zouden ze het tot op de bodum uitzoeken!! Arme ouders krijgen geen gerechtigheid. Sorry, ik word hier gewoon boos om. Hoe kan je een valse verklaring in de wereld brengen!
Hoe weet je dit zo zeker? Ken je de ouders/familie/etc persoonlijk? Ik vond het ook heel opmerkelijk dat hij idd eerst zijn krantjes ging lopen en vervolgens zelfmoord heeft gepleegd. Mocht het geen zelfmoord maar moord zijn dan wordt de dader hopelijk snel opgepakt. Al met al blijft het heel erg voor de jongen en familie, hij is eenzaam en alleen gestorven en heeft in de kou gelegen. Rust in vrede Annas.
ten eerste gaat de poltie niet liegen over de dood van iemand, en al helemaal niet om de reden die jij opnoemt. Ten 2e, het is voo rouders zelf heel moeilijk om te geloven dat je kind zelf niet meer wilde leven. Ten derde, wat jij schijft: "Echt erg dat ze dit geheim willen houden, als het Een Nederlander was geweest was de nieuws en media er vol mee en zouden ze het tot op de bodum uitzoeken!! Arme ouders krijgen geen gerechtigheid" dit vind ik erg veroordelend en zelfs neigen naar discriminatie...hoe kom je aan die onzin, hoe kom je erbij om te roepen dat het bij een nederlander anders was gegaan...deze jongen was een nederlander(buitenlandse afkomst maar een nederlandse burger) en er is heeeel veel aandacht aan besteed, al veel meer dan bij dat meisje dat van die brug af sprong.... Sorry, maar hier kan ik kwaad om worden, draai het eens om, hoe zou jij het vinden als ik zo praat? Dan ben ik aan het discrimineren etc..nee bah, houd totaal niet van zulke uitspraken..
Moet je deze links eens doornemen. Deze hele zaak stinkt! Klokkenluideronline #Anass Photo - San. | Lockerz http://krant.volkskrant.nl/ipaper-online/print/article/8002/24987/NL/1581464
Helemaal mee eens!! Ik hou een hele nare nasmaak over aan het bericht van TS. Alsof 'de media' of 'de Nederlanders' de dood van Anass minder belangrijker zouden vinden omdat hij 'geen Nederlander is'. Dat vind ik echt GROTE onzin en veel te ver gaan.
Ik geloof niet dat iemand er belang bij heeft om een moord geheim te houden en op zelfmoord te laten lijken. Ook niet in Wassenaar (??? totaal loos argument over de koning). Ik ben er van overtuigt dat de politie alles op alles zet als het idd om moord gaat.
Deze onzinsite is nog ongeloofwaardiger dan welke andere site dan ook. Wordt gevuld door lui die totaal van de wereld zijn en in de ban van complottheorieen. De een nog gekker dan de ander.
Kan, maar er zijn heel veel verschillende geluiden te horen over dit verhaal. Ik ben blij dat de familie een advocaat in de handen heeft genomen! Heb je die andere site gelezen die onderste? Ik heb de foto van zijn lichaam trouwens gezien, echt vreselijk
Sorry maar ik vind dit topic echt niet kunnen op ZP Toen mijn vader was overleden kwamen ook de wildste verhalen naar boven...hij zou onder een grasmaaier zijn gekomen...en nog veel meer rare bedenksels van mensen Ik denk dat de ouders van de jongen dit echt niet op prijs zullen stellen Laat het met rust en buiten de media Bah
Astjeblieft zeg...geloof je dit nou echt zelf??? Misschien is het voor de familie wel schande dat hij zelfmoord heeft gepleegd en dat ze daarom deze dingen zeggen. Mensen praten altijd zo makkelijk, maar heb jij inzage in het politie dossier?
klokkenluideronline???? dat is echt de grootste bullshit site daar zitten allemaal van die rare types die families hele tijd lastig vallen etc etc daar zitten van die zielige figuren die nog steeds geloven dat marianne vaatstra vermoord is door asielzoekers die denken dat er nu een onschuldige boer vastzit politie liegt hier niet over er is gewoon geen bewijs voor ik las ook al ergens iets van eigen volk in bescherming nemen.... te triest voor woorden dat er echt mensen zijn die dat geloven en denken!
Ts: ik vind je behoorlijk discriminerend! Omdat de jongen van allochtone afkomst is gaat men er maar vanuit dat het zelfmoord was om verder niets te hoeven ondernemen? Ja, zo zit onze rechtstaat echt in elkaar!
Vind het ook erg discriminerend.. En wurgsporen om zijn nek, is er bekend hoe hij zelfmoord gepleegd zou hebben dan? Hij kan zichzelf ook opgehangen hebben..?
Wat een onzin bericht heb je er van gemaakt TS. Vooral dat stukje over discriminatie! Belachelijk gewoon. Waarom zou de politie dingen verzwijgen/verdraaien??? Kom op zeg, geloof je toch niet. En dan die site, ja die is geloofwaardig! Ik vind het enorm triest wat er met dit ventje is gebeurd. Ik hoop dat zijn ouders rust krijgen.
Tja sommige mensen zoeken helaas overal een reden achter om zich gediscrimineerd te voelen door afkomst/geloof .
Helemaal mee eens. Van wat ik er van begreep en wat ik denk te begrijpen is dat het een schande is als het in die culturen gebeurt als iemand aan zelf doding doet. Het is al erg genoeg allemaal. Dit zaakje stikt maar stikt de verkeerde kant op als het zelf doding was omdat hij al anders was dan vermoed ik dat daar meer achter zit. En als het met pesten te maken heeft het woord hoog tijd dat gepeste kinderen beschermd worden en niet aan hun lot over gelaten moeten woorden.
Op die onderste site staat dat die getuige zag hoe Anass werd belaagd door 3 blonde jongens, geschopt en geslagen.. En wat doe je dan? Doorrijden, juist.. Vind dat ook maar vaaaaaag! Je rijdt toch niet door als je ziet dat iemand in elkaar geslagen word???
Je brengt zelf een valse verklaring de wereld in!! Ik geloof zeker in onze recht staat en de op recht heid van dit onderzoek. Een patholoog anatoom heeft hem onderzocht. En denk zeker dat ze hier hoog aan geschreven staan met hun werk ze zouden de waarheid niet verdraaien. Als er al afdrukken zijn zal het idd misschien mogelijk zijn dat hij zich zelf heeft ... gehangen. Verschrikkelijk gewoon alles wat hier mee te maken heeft.