we beginnen een camping!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door pippa26, 11 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Haha dankje! Ik las het vanochtend ook :roflmao: Het is wel grappig dat er dus echt zoveel verschil is tussen het vermaak bij de Beerze Bulten en De Roos (natuurlijk spelen enz). Dat dat ook zoveel verschillende gasten oplevert!

cowgirl80 vindt dit leuk.
  2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.690
    27.331
    113
    Vrouw
    Hahaha de omhooggevallen kampeerders die zich beter vindt dan 'de rest' vind je overal :p

Zou juist de doelgroep breder houden, anders ben je afhankelijk van een zeer selecte groep. Je wil geen klanten wegjagen omdat ze niet in 'de Community' passen. Als de economie wel in een tik krijgt, ga je dat merken.

Gezinnen met kinderen van 0-12 bv als doelgroep en het voor en naseizoen de rustzoekers en voor hun bv excursie in het gebied organiseren. Ik stond deze zomer op camping waar doelgroep 6-14 was, had dat wel graag willen weten: zo was er geen peuterdouche, maar 1 babybad voor de hele camping en geen 1 speelmaatje: peuter was 1 van de jongste van de camping.laat goed doorschemeren in site/folder wat je biedt.

Op de Beerze bulten zie je de hele samenleving voorbijkomen wat dat betreft haha, van universitair docent tot de vuilnisman :p

3. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Misschien kun je je richten op de nudisten/swingers doelgroep? Wellicht met dogging-parkeerplaatsje voor passanten? Lijkt me een redelijk makkelijke doelgroep wanneer je niet continu aanwezig kunt zijn. Plus je onderscheidt je dan wel van de andere 15 concurrenten in hetzelfde dorp.

cowgirl80 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina