We beginnen opnieuw! April 2010 mama's! 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 22 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wij gaan na Jayden z'n slaapje naar de bieb, heb er nu al zin in, ff lekker op de fiets en dan bij de Hema ff een dekbedovertrek ophalen die ik had besteld voor Jayden. Dan heb ik er 2, mama had er ook eentje gemaakt..

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wat een rust dames..

Ik heb eindelijk Jayden z'n foto-album besteld van zijn eerste jaar bij de Hema. Kan ik volgende week ophalen :D.

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Damn... waar waren zoogcompressen ook alweer voor??? Vergeten in te doen en nu ben ik zeiknat... sowieso apart want normaal heb ik bijna geen lekkage...

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
  5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ok... ben weer eens spuit 11

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    *proest*

7. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Wonder haha ja hoor nog genoeg:p whahaa nee ik weet het ben echt een schoonmaakmiep :p ahhh elin verkouden..

@eylem ja sneu he :(

@Ikheid jij vandaag een reller.. balen is dat! Leuk naar de bieb!

@Ingrid zoo das wel ff slikken arm kereltje.. Maar wel fijn dat hij weer opknapt!

@smile ja komt wel optijd binnen :D

@napoleon haha dat had ik ook..

@hier zo kleine kamertje/ logeerkamer is geregeld, :D helemaal heerlijk schoon.. laetitia ligt te slapen.. manlief gaat zo ff boodschappen doen.. Maar hangen weeerrrrr aan de tel met NEM Gdfkjgnfjk kgf

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
  9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    och meis... wat naar om je ventje zo te zien liggen... jij bent het misschien wel gewend inmiddels. Hè krijg er tranen van nin mijn ogen...

10. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Ingrid: Oh meid toch, wat lijkt me dat vreselijk om je kleine mannetje zo te zien liggen. GO NOAH!!! KNUF!!

@ Ikheid: Leuk naar de bieb.
    En leuk ook dat je fotoboek klaar is. Ik heb 'm ook bijna klaar, moet alleen nog bestellen.

@ hier: Ik heb voor morgenochtend een afspraak bij de ha gemaakt voor T. Hij is nog steeds verkouden en ik hoor dat ie slijm heeft als hij hoest en even naar zijn huidje laten kijken.

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Klote NEM Spikkel!
    Am: goed dat je ff met T. naar de ha gaat..
    Napo: balen die lektiet(en).

Ik gooi er ff een banaan in en dan gaan we lopend richting bieb/stad.

Later! x

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ikheid, leuk de bieb! Vergeet elke keer heen te gaan en heb het koffertje van julian al heeeeel lang in huis. Moet zeggen dat we ook nog steeds niet alle boeken thuis uit hebben dus we kunnen nog even uitstellen. Leuk overtrek ophalen! Vind dat altijd leuke dingen om uit te zoeken hahaha

Napoleon, o o koffiepads vergeten in te doen, ik vond dat lekken elke x zo irritant. Als ke zeker dacht te weten dat het over was en zonder compressen de deur uit ging begon het spontaan altijd weer te lekken. Owwww niet om huilen!! Was om te laten zien dat hij beter aan het worden is! Mij vallen idd de slangen enzo niet meer op, gek hoe zoiets zo snel 'normaal' kan worden.

Am, goed dat je het hoestje na laat kijken!! Huidje nog niet rustiger? Balen!!

Hier, net milan en julian op visite gehad. Milan de hele tijd zeggen: noah, noah, noah. Tot hij de apenballon zag van jullie, toen was ooohhh aap!!! Baaaalln. Julian was al eerder geweest en wist precies te zeggen waar we heen moesten lopen en dat we handen moesten wassen. Daarna wilde hij alleen even op visite bij alle kindjes dus toen hebben we maar even snel bij Noah gekeken en weer weg gegaan.

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Grappig dat kinderen het dan al snel weten hoe het moet hè. Leuk dat Milan de ballon weet te waarderen ;) Ben vergeten het bonnetje erbij te doen trouwens, daarmee kon je nog een keer lucht in de ballon laten doen.

Wij hebben bij Liezes geboorte een koe ballon meegenomen, die is pas maandagavond naar beneden gekomen, hij hangt nu nog aan de verwarmingsbuis, half leeg ;) We hebben er nooit extra lucht bij in laten doen trouwens (dan hadden we daarvoor naar het zh gemoeten ;))

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ingrid, pfoe, heavy hoor die foto's....heeeeeeeeeeeeel veel sterkte voor Noah en dat het elke dag maar beter mag gaan!!

Am, verstandig om even langs de HA te gaan idd

Ikheid, have fun!

Napoleon, oh balen is dat ja van die natte plekken, blegh

Hier eindelijk wat nieuws gehad over mijn sv, het is allemaal erg vaag (voor mij in ieder geval, wilde mijn man ook niet de hele tijd vragen te vertalen dus heb niet alles meegekregen) maar het is dus wel uitgezaaid, nog niet heel ver, maar het is nog niet duidelijk of ze gaan opereren, sowieso komt er chemo, maar ze beginnen pas over een week ??? nou ja ik begrijp er weinig van. In ieder geval is het niet goed, daar komt het op neer, mijn man zit redelijk in de put, dus dat vind ik wel sneu en moeilijk om te zien.

15. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

heey meiden ben er half !!
    ben nu echt beroerd aan het worden
    ben bijna helemaal me stem kwijt
    dus gelukkig zijn de kindjes lief
    heb ab al gebeld of die optijd thuis kon zijn zodat ik lekker me bed in kan(kom er net uit) maar kan ik echt even uitrusten voor het weekend

16. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

eylem sterkte voor jullie !!
    hopelijk gaat de chemo aan slaan!!

17. smile17

smile17 Niet meer actief

@Ingrid jeetje die foto's kreeg er even kippenvel van en brok in mijn keel. Op de 2e foto ziet hij er inderdaad wel al veel beter uit gelukkig. Maar die slangen zien er gewoon eng uit.
    Fijn dat Milan was afgeleid door de ballon.

@Eylem wat een naar nieuws van je sv hopelijk kunnen ze hem nog goed helpen met chemo. Sterkte meid voor jouw en je man!

@Spikkel fijn dat de badjas op tijd komt

@Ikheid en nog geslaagd voor dekbed? Fotoboek moet ik nog steeds aan beginnen. Msschien over een tijd met mijn verlof ;)

@Am T dus nog steeds niet lekker he bah

@TM ook al ziek beterschap.

18. smile17

smile17 Niet meer actief

@Napo heb je wel eens lilypadz geprobeerd ipv koffiepads? Die vond ik echt veel fijner en onder kleding onzichtbaar

19. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Eylem: Bah, wat een klote-nieuws over je s.v. Sterkte!

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Eylem, heel veel sterkte!!

Deel Deze Pagina