We beginnen opnieuw! April 2010 mama's! 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 22 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Thanks ladies :)

Wat is het hier rustig! Iedereen al gegeten en kids op bed?

Hier in ieder geval wel, Irem viel om van de slaap dus die slaapt zelfs al. Lekker gegeten, pasta-ovenschotel met prei, zalm, tomaat, kaas en een sausje van mr. Knorr ;). Was goed te doen.

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Eylem: Lekker dat Irem al op bed ligt.

T. lag ook al op bed en was stil, maar nu hoor ik hem ineens weer piepen. A. is ook onderweg naar bed. En ik sta echt op het punt om grote A. een klap voor zijn kanis te verkopen. Hij zit heel de week al te zeiken over geld en als hij een tasje van iets ziet liggen gaat hij vragen hoeveel ik heb uitgegeven. Daar word ik echt zo kwaad van hè, ik vraag hem toch GVD ook niet hoeveel hij in de kroeg heeft uitgegeven?! Hij is altijd nogal paniekerig over geld en heeft het ineens op zijn heupen nu hij erachter kwam dat ik toch best weinig ga verdienen straks. DUH....ik ga én minder verdienen én een dag minder werken, dus de conclusie dat ik minder inkomen heb had ik allang getrokken. Maar bij hem dringt het schijnbaar nu pas door en dan gaat ie daar dus hele week over lopen zeiken. Nou echt hoor, ik kan hem wel wurgen onderhand. Ja, zegt ie dan, hij wil vastomlijnde afspraken maken, maar hij weet zelf niks te bedenken ;). GA DAAR DAN OVER NADENKEN!!!!

Zo, sorry hoor, ik ben mijn frustratie weer kwijt...nou ja...bijna dan :cool:.

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Da's inderdaad niet tof Am....prima dat hij erbij stilstaat en over nadenkt maar dit is niet de manier....wel typisch een mannenmanier ;). Sterkte ermee!

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

o am bloed irritant!!!

5. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hey meiden,

@Ingrid: oefff ik schrok wel hoor bij het zien van de foto's...het is dat hij nu weer aan de beterende hand is en dat ik die gedachten erbij kon halen, maar men....heftig!!

@Eylem: bah meis wat naar van je sv....en moeilijk om je man zo in de put te zien zitten. Kan me heel goed voorstellen dat de afstand hem nu behoorlijk in de weg zit. Ik hoop dat de chemo goed zal aanslaan en hij jullie tweede wonder mag meemaken!

@Napoleon: balen van het lekken.....vond het altijd maar plakkerig ook!

@Am: aaaaarggggghhhhh kan me je irritatie heel goed voorstellen....mannen moeten idd eerst maar eens goed nadenken en met goede argumenten en voorstellen komen voordat ze gaan bloedzuigen!!!:x

@Hier: vanmiddag bij Franka geweest en op de terugweg kotste arme Elin de hele auto onder. Meisje werd in de uren erna alleen maar zieker en heb haar daarstraks naar bed gebracht met een temp van 39,5. Die moet ik even goed in de gaten houden dus.:(

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

:( arme Elin, die is echt niet lekker dus! Beterschap, zeker goed in de gaten houden!

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Eylem: sterkte meissie.. vervelend dat je eigenlijk maar de helft ervan snapt en echt verschrikkelijk om je man zo te zien lijkt me. KNUFF!

Am: bloedje irritant! Pfff... sowieso over geld, blèh.

Uhm..

Ah, Ingrid: fijn dat de ballon afleiding gaf! Leuk die Julian, lekker bijdehandje.

Bij de bieb was echt leuk, helemaal een afdeling voor alleen kindjes, met grote leesbanken, knuffels, tv.. We hebben er zeker een uur gezeten/rondgelopen en meteen wat boeken meegenomen.
    Daarna ff richting Bristol, en ik heb me toch een gave (speel)jas voor o.a. bij de GO, voor 10 euro :D. Bij Zeeman nog 2 dikke velourse pyjama's gekocht (2 voor 6 euro), dekbedovertrek opgehaald en een nieuwe badmat..
    Daarna manlief opgehaald op station, die had een beurs, toen thuis gegeten, vaat weggewerkt, was opgeruimd, gestreken, Jayden papfles gegeven en die slaapt nu..

Ik ben blij dat ik zit! Pfff..

Nu aan de koffie met koekjes, mjam!

Fijne avond meiden! xxx

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Leuk ff bij Franka geweest Wonder.. maar aah wat sneu, beterschap met/voor Elin!

x

9. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Nee ze zag er ook echt beroerd uit....arm mupke....:(

10. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Klinkt als een super geslaagde dag zeg!! Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens naar de bieb ga....de boekjes zijn hier niet aan te slepen, dus een abo is op zich wel handig!

11. Trotsemama1

agh arme elin
    beterschap

12. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Am oohhh das echt zwaar irritant zeg! pfff mannen

@Eylem lekker irem al op bed! Wat balen van je sv sterkte meis!

@Wonder gezellig bij franka. ach arme elin.

@ikheid leuke middag gehad dus!

@hier keukentje van laetitia is binnen gelijk in elkaar gezet, straks nog ff inpakken, Over laetitia gesproken die ligt te piepen heeft geen zin om te slapen blijkbaar.
    Maar denk dat ze ook niet lekker is dus ff aankijken want onder de douche ging ze in een keer over geven. dus of ze is te druk geweest of echt niet lekker. dus anders zo lekker een pcmtje geven.

Nu eerst ff koffie pff

13. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    GOdverdfsdjfdkgfkc fm

Mag ik even vloeken..

We hebben heir een knoop doorgehakt. We hadden dus mensen die de zorg over wouden nemen zodra kleine kitten sterk genoeg was. krijgen we net een mailtje dat ze er toch aan zijn gaan twijfelen Dus wij hebben besloten dat hij hier blijft.

Pfffffff

14. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Spikkel klote zeg!!

15. Trotsemama1

spikkel klote zeg

16. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    ja ik word er gestoord van en aangezien het alleen maar irritatie opleverd omdat iedereen zegt ja ik wil hem en vervolgens afmaild, of belt nou laat dan maar zitten dan blijft hij wel hier. t gaat al een stuk beter met m :)

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Spikkel, balen zeg. Misschien dat het dan idd het beste is voor het beestje als hij bij jullie blijft.

@TM, beterschap meis.

@Eylem, Jeetje wat shit zeg. Weet nog dat mijn moeder ook een week moest wachten voor de chemo's begonnen. Waren de lever en de nieren schoon? De artsen hier zeiden als die schoon zijn dan kunnen we heel veel. Sterkte ook voor je man. Ik weet jammer genoeg precies hoe hij zich moet voelen. Zijn wereld staat op zijn kop en even stil. En dan ook nog die afstand...

@Ingrid, Jeetje wat een heftige foto's dat kleine kereltje aan al die slangetjes...maar ze helpen hem om beter te worden. Zet hem op Noah! Wat een kleine grote bikkel.

@Ikheid, leuk naar de bieb geweest. Zo een jas voor 10euro dat noem ik nog eens een koopje.

Hier precies zoals ik verwacht had: 20x heel Breda gezien. Ik was kapot!!!! M'n rug deed zeer! En het ergste van alles is: Ze heeft GEEN kleren geevonden....aaaah!

18. Eylem

Eylem Niet meer actief

Jewe, jeetje, dat is frusterend, zoveel gelopen en niets gevonden! pffff. Ja jij weet natuurlijk precies hoe of wat. Ik ben zelf 3 jaar geleden mijn vader verloren, niet aan kanker maar wel na een lang ziekbed dus dat maakt het eigenlijk wel dubbel zo moeilijk; mijn eigen verdriet komt weer terug en ik weet hoe ellendig mijn man zich moet voelen, maar dat spreekt hij natuurlijk niet uit. Hij zei wel (en dat hoop ik ook) dat als het dan echt niet goed zit, hem hopelijk een lang ziekbed bespaard blijft. Maar ja je hebt er niets over te zeggen. Ik weet niet of het in de lever en/of nieren zit, ik geloof het niet, want een operatie werd nog overwogen. Maar goed hij kan nu ook helemaal niet eten (alleen vloeibaar) door de tumor in zijn keel dus er moet sowieso wel iets gebeuren want hij eet nu alleen soep....daar raakt hij natuurlijk ook verzwakt van. Pfff. Ik vind het wel moeilijk hoor. Als het helemaal misgaat zou ik hem echt nog wel graag willen zien maar ik mag natuurlijk nog maar een paar weken vliegen en daarna kan ik zeker 3 maanden niet naar Turkije, want met een pasgeboren baby gaat dat ook niet....dus ik hoop wel dat die mogelijkheid ons nog gegund is. Maar ja voor hetzelfde geld duurt het nog een jaar....of langer....

Spikkel, zo, dat is echt balen! Wat een gedoe

Ikheid, wat leuk een jas voor 10 euro!

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Eylem, wat een klote situatie zeg.

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ eylem, jeetje, wat naar van je sv. Helemaal omdat je nou nog eigenlijk niet weet hoe of wat. En idd lastig dat je weet dat je er niet zomaar naar toe kan gaan op korte termijn. Het is idd te hopenndat hem een lang ziekbed bespaard blijft, maar het zou natuurlijk wel fijn zijn als hij zijn jongste kleindochter nog zou kunnen zien en vasthouden. Knuf!

@ ingrid, oh, die foto's! Tranen in mijn ogen.... Arm klein mannetje. En ik vind jou zo sterk! Respect! Waarschijnlijk komt de klap pas later, maar uiteraard zijn wij er dan ook voor je!

@ am, grrr, irritant, gezeik over geld! Hopelijk kan de huisarts wat voor T. doen.

@ spikkel, wat vervelend, mensen die terugkrabbelen over het katje!

@ jewe, balen dat je niks kon vinden in de stad.

@ ikheid, klinkt als een leuke dag! Hier gaat de bieb weg, dus weinig nut om noa daar nu nog lid van te maken!

Ehm, sorry, weet het verder niet meer....

Deel Deze Pagina