We beginnen opnieuw! April 2010 mama's! 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 22 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

LZ: dàt klinkt gezellig!!! Veel plezier 2-night!

Napo: ik zeg het nog maar eens; 'zucht, mannen!'

Hier donker èn regen, bah bah!

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Mijn moeder moest ook wachten voor ze de behandeling gingen starten. Ik had ook begrepen dat het is om alle nodige testen mbt bloed etc te doen en om de juiste stofjes te bepalen die de chemo vormen.
    Mijn moeder werd overigens eerst geopereerd want ze had 5 liter vrij vocht in haar buik. en ze wilden de tumor zoveel mogelijk verwijderen. Maar bij haar was het te ver uitgezaaid (dan zouden ze teveel orgaan moeten weghalen) en dus kreeg ze eerst 3 chemo's, dan de operatie en dan weer chemo's.
    Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is en dat alles met je vader weer bovenkomt.

Volgens mij kan je met turkish airlines nog tot 36w vliegen. Ik hoop dat je hem iig nog kan zien, maar natuurlijk hopen we gewoon dat alles aanslaat en dat ie nog heel lang van de Irem en de baby kan genieten!

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    muwahaha, maar in de zak mee komt ie in Madrid uit, daar is het in de winter koud en geen golf te zien hoor :p

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ah fijn :D Een teken dat het beter gaat :D

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik ben echt veel te moe..., lieze gisterne weer bij de osteopaat geweest en ze was echt superonrustig!
    Hadden we ook nog kraamvisite van mijn vriendinnengroep/volleybalteam... Hele avond wilde ze aan de borst en ze viel pas tegen half 1 in mijn armen in slaap...
    ze valt nu in slaap in de box maar ik moet straks meike halen... nou ja, als ze dan nog slaapt dan laat ik haar lekker liggen (psz is hierachter) anders heb ik straks weer een oververmoeid meiske.

oh en ik heb weer een gewone spijkerbroek aan :D:D:D jeej! (enige nadeel is wel dat er dan zo'n rolletje bovenuit komt :p)

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ieuwwwwww! Het regent :(

7. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja bij wijze van spreken dan he.....neem aan dat hij door was gereisd naar Fuerta!!!;)

8. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    kan bijna niet reageren....zit nog steeds met een ziek prulleke op schoot!

9. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

wonder agh arm ding!!

10. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

zo hier ligt thobias op bed en ga nu even de speelgoed weer opruimen
    en denk me bank anders zetten maar dat moek nog even bekijken

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hoi Mompelientje, kom je hier nu ook al?!?

12. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Goedemiddag meiden!

Gisteren had Tomas toch 38 voor de middag? Hij heeft uiteindelijk van 12 tot half 5 geslapen en had toen 38.5...Ik heb heb er om 7u weer ingelegd met een PCM in de hoop dat hij nu de nacht wel goed zou slapen: en gelukkig: hij heeft lekker geslapen en was vrolijk en niet warm meer vanochtend!

Even een klein pizzatje in de over gegoord en nu even bijlezen...Kids net allebei op bed gelegd, dus even rust in de tent...

@ingrid: Fijn dat het steeds beter gaat met Noah...Vind de foto's ook wel zielig, maar kan me voorstellen dat het er voor jou al veel beter uitziet!

@am: hoe was het bij de ha met T.?

@eylem: wat naar dat het allemaal zo vaag blijft over je sv...wel vervelend nieuws in ieder geval...hoop dta de chemo, hoe vervelend het ook is, zijn werk kan doen! En die afstand lijkt me inderdaad erg moeilijk, zeker nu je niet in de mogelijkheid bent om zo maar even er naar toe te vliegen...

@liliypadz: ondingen! had ze ook bij tomas, maar ze gingen de hele tijd los, doordat de melk er gewoon doorheen en onderuit lekte: was ik alsnog zeiknat!

@wonder: ooooh! elin zo ziek joh! dat zou je ook niet hebben gezegd gisteren :O Zielig hoor...

@spikkel: jeetje wat een wel/nietes gebeuren rondom je kitten...goed dat je besloten hebt om haar te houden...Je moet dan toch een keer de keuze maken...Ging beter nu met de voeding toch?

@jewe: balen zo'n winkeltocht en dan ook nog dat ze nergens voor geslaagd is :(

@caro: leuk een mini reunie! veel plezier vanavond!

@ingrid: noah weer gelachen! Jeej!!

@ikheid en Am: veel plezier vandaag samen!!

@tm: beterschap meis!

@sinterklaasfeest op kdv: tomas heeft dat op 5 december...hij is dan toch al op de opvang, dus dan ga ik met guusje even bij hem kijken...Ben benieuwd of hij er al iets van snapt :)

@spikkel: gezellig!! Hoef je toch niet helemaal alleen te slapen :)

@lz: klinkt leuk en gezllig!! heerlijk toch als je een goede bang hebt met de buren! Heb ik ook wel aan 1 kant, maar is een ouder stel: een soort buur opa en oma :) Ook heel leuk...Vrouw ligt nu in zh vanwege een knie operatie, dus daar gaan we morgen even langs met de kids :)

@wonder: elin nog steeds niet lekker, bah!

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Woow Franka, dat slaapje heeft wonderen verricht bij Tomas. Fijn dat ie nu niet meer ziek is.

Hier Sint bij de GO op 2 december. Mijn verjaardag.. maar ik vier het toch niet die dag. Jayden brengen we dan al rond 10 uur (viering is pas vanaf 14.00 uur) maar omdat Jayden dan nog net wel/niet ligt te slapen brengen we hem eerder, dan kan ie als ie wakker wordt meteen aansluiten bij de andere kindjes en de GO vindt dat helemaal niet erg, aangezien ze hartstikke dol is op Jayden.

Net naar tandarts geweest, Jayden ligt al ff op bed en Am. is onderweg.

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Franka, wat fijn dat Tomas weer lekker opgeknapt is.

15. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hey meiden,

Ik zit inmiddels op mijn werk en ben heeeeel blij met de samenvatting van Franka....ik sluit me erbij aan!!:);):D

Elin was nog steeds heel huilerig, maar uiteindelijk mocht mijn moeder haar ook vasthouden en kon ik er tussenuit..

16. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    mmm, volgens mij is er nu niemand meer :(

Hier zijn de kerstkaarten geschreven en de kerstkado's ingepakt, dus ik ben er klaar voor :D

17. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ik heb n.a.v. jouw verhaal ook maar kerstkaarten gehaald...en aangezien ik het onwijs druk heb...ga ik ze maar schrijven...

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Jij bent er op tijd bij met je kerstkaarten :D

19. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Oh toch wel :p

@wonder: graag gedaan!! Wel makkelijk zo toch?

@ikheid: fijn dat je Jayden dan al wat eerder kan brengen de 2de! Doe AM zo de groetjes :)

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wonder: aaah Elin.. beterschap! Fijn dat je 'mocht' gaan!

Hier ook alles ingepakt (weken geleden al ;)) Hahaha!

Ja ik ga ff peukje doen, koffie zetten.. Later! x

Deel Deze Pagina