We beginnen opnieuw! April 2010 mama's! 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 22 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Haha, heb ik je aangestoken wonder? :p

@jewe: ja zei vandeweek tegen AM ook al: meestal schrijf ik ze in oktober al: heb me nu in kunnen houden, tot gisteren dan...Wil starks al Tomas wakker is ook even wat decemberzegels gaan halen en nu weet ik precies hoeveel ik er nodig heb :p

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ja want we hebben dingen geschreven die niet waar zijn. D'r man is militair dus die is er niet vandoor. Ze heeft de moeite genomen om het topic door te lezen want ik kreeg pb met uitleg hoe aardig ze eigelijk is en dat wat ik had geschreven over haar man niet waar is en dat ze het heeft door gegeven aan een moderator. ;) Dus als we straks een aantal blz missen...

3. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @jewe: pffff wat een gedoe zeg om niets...waar mensen zich al mee bezig kunnen houden...

Wat is het toch de laatste tijd hier op zp: lijkt wel of iedereen ergens mee zit wat een ander zegt of juist niet zegt...Modjes zullen het wel druk hebben :p

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Dat is waar ik koop altijd te veel zegels waardoor ik het eerste halfjaar nog steeds december zegels plak. :D

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Misschien ga ik ze zo ook nog wel even schrijven....verveel me dood. Het hele huis is schoon en opgeruimd, Tygo ligt op bed en de hele tijd achter de computer daar wordt ik ook alleen lamlendig van.

6. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Meine göte zo blijft ons topic wel errug "populair" zeg!!!;):cool:

7. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Ik zeg: DOEN!

( ik heb iedereen aangestoken met mijn kerstkaarten schrijven haha)

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nee.. meen je niet!?!
    Ik heb dadelijk wat te roddelen met Am.
    Wat een rare vogel die m.o.m.p.e.r.l.i.e.n.t.j.e.

9. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    pffff die mompelientje moet ok altijd wat te zeiken hebben..

@hier Laetitia is net wakker, straks ff de regen in om boodschapje te halen, toenstraks al geweest maar de helft vergeten..

10. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

jeetje whats heppend nu weer
    ben hier weer is aan het opruimen
    voel me echt goed vandaag
    dus hopend dat het zo blijft
    loop alleen te blaffen
    ach lijk net een hond hahahah
    ik kon dus niet de bank anders zetten want dan moest ik me lamp ook verhangen en dat lukt me niet in me eentje

videocamera zit in de oplader
    nu nog batterijen opladen van de fotocamera en we zijn er klaar voor voor morgen
    me s.z gaat ook me met de kleine
    die snapt er helemaal nog geen hol van !!
    maar wel leuk!!

11. Trotsemama1

wonder ik hoop dat elin gauw weer opknapt!!
    het mag wel is flink gaan vriezen dan gaan alle virussen is dood

12. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @belastingdienst kinderopvangtoeslag: ik zie net op de rekening dat we voor nov en dec maar 6 euro van de belastingdienst krijgen voor de toeslagvan de kdv. Normaal gesproken zou dit ruim 1000 euro moeten zijn...!! Is het normaal dat er 2 maanden niet vergoed wordt of is er iets mis?? Ik kan zo de rekeningen echt niet betalen :O

13. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Franka heb je geen steekproef? dan krijg je niet betaald.. anders ff bellen naar de bd...

14. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @hier laetitia en ik blijven maar binenn, laetitia is erg moe, en hangerig dus we blijven lekker binenn een frisse neus heeft ze al gehad, en manlief is nu ff de boodschapjes halen

15. Trotsemama1

franka ik zou gewoon even bellen!!

16. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Ja ben nu aan het bellen...Vond het al vreemd dat de rekening zo leeg was, maar nu snap ik het...

17. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Pffff, blijkbaar is er iets verkeerd gegaan met het wijzigen van de toeslag omdat Guusje er bij is gekomen vanaf januari. We hebben blijbaar 100 euro in de maand teveel gehad het hele jaar en ze hebben nu dus die 1000 euro die ze anders aan zouden moeten slaan verrekend...en daarom houden we dus maar 3 euro per maand (nov. en dec.) aan over...

Hoe moet ik in godsnaam de komende 2 maanden de rekening gaan betalen!!! Dat gaat me echt niet lukken :( En als we 100 euro per maand minder gaan krijgen, dan kan ik januari helemaal de opvang niet meer betalen...Kan ik wel thuis blijven ( maar dan redden we het financieel ook niet :()

Waar is het lichtje aan het eind van de tunnel :(

18. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oh Franka meis :( wat klote allemaal! :( probeer hoe lastig ook nu niet in paniek te raken, heb je je man er al over gesproken, zo snel mogelijk even samen rond de tafel gaan zitten en kijken wat de mogelijkheden zijn, twee weten meer dan een. KNUFFEL!

Ikheid en Am (waar ben je??) veel plezier vanmiddag :)

TM lekker opgeruimd dus!

Jewe, ok, vaag allemaal weer....

Wonder, en alle kerstkaarten al geschreven?

Hier; een ziek mopje :( tenminste, ze heeft verhoging (38,5), echt een gloeihoofdje en ijskoude voetjes. Verder eet/drinkt/speelt ze gelukkig wel dus hopelijk valt het een beetje mee. De vorige keer dat ze echt ziek was heb ik dagenlang een hangerig kind op schoot gehad dus ik hoop dat dat deze keer niet zo is...

19. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Franka ooohh wat k*T meid.. pfff

@eylem Ach gos ook al een ziek mupke..Beterschap voor dr.

@hier lekker dvdtje aan gezet, laetitia speelt lekker. Manlief is net terug van boodschappen doen, we gaan lekker brood met soep eten mjamm

20. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Franka: ik probeer je te bellen...

Deel Deze Pagina