We beginnen opnieuw! April 2010 mama's! 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 22 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Wij kregen een brief dat we over 2010 nog 315 euro moesten terugbetalen en omdat we daar niet op gereageerd hadden trekken ze dat van tegemoetkoming af. Bij ons gaat het rechtstreeks naar de opvang.

Wel stom trouwens, ik heb die hele brief nooit gezien, maar daarbij kregen we in maart iets van 1000 euro van de bd omdat we dat te weinig hadden gehad.... dan denk ik, doe dat gewoon eens een keer in 1x goed! is elke keer gezeik...

2. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    weet iemand waar ik de geluidsinstellingen kan vinden op de computer? Zie rechtsonderin niet de geluidsspreker staan.....

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hu? Dus ze hebben guusje al vanaf januari meegenomen terwijl ze pas 3mnd oud is?
    Ik zou gewoon bezwaar maken, heb je er wel bericht over gekregen?

Dat wijzigingsprogramma is sowieso heel vaag trouwens...

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Jahoooo! Hosanna!!!

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Wonder, heb je een pc of een laptop?

sowieso kan je via start, configuratiescherm, geluid, bij de instellingen komen.

op een laptop kan je de FN toest indrukken en dan f11 (zachter) f12 (harder) of f10 (mute)

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @franka, je moet gewoon een bezwaar indienen, schriftelijk. Die lui aan de telefoon zijn allemaal studenten of lui met een bijbaantje. Heb je ook een belastingkantoor in de buurt? Dan kan je daar ook nog heen gaan.

En kijk anders eens of je iets kan regelen met de opvang zelf. Dat je bij hun een regeling kan treffen.

7. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Jeuj!!! Gelukt! Zit hier op mijn werk met een computer uit het jaar 0 en het geluid deed het ineens niet meer!! Nu weer wel!!
    THNX!

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    hihi lieze kan nog niet altijd zelf haar hoofd omdraaien als ze op haar buik ligt, gaat ze heel boos liggen brullen, als ik haar een beetje help is ze ook zo weer vertrokken. Wel lekker dat ze nu overdag ook rustig slaapt op deze manier. Ze heeft zo van 10 tot half 2 liggen slapen en ligt nu ook alweer vanaf 3 uur zo lekker te slapen (ze is tussendoor in bad geweest)

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    hihi wat zei ik... ik hoor femke, bovenstaand geschreven om 16:08 en nu is het 16:25 ;).

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Goh, het is hier wel weer een one-man-show zeg :p

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Hey napoleon... gezellig gesprek met jezelf. haha..

Verder las ik goed nieuws over Noah !! Jeuujj

En geld troubels bij Franka.. bah dat zijn van die stress-dingen. Hopelijk kun je wat regelen..

Ok is print weer verder. heb een soort marthon vandaag want ben welgeteld 1 dag vrij vandaag ... maar goed huis is redelijk aan kant, wasmachine staat aan boodschappen zijn binnen... nu hond uitlaten koken..

12. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    hier gaan we lekker vroeg eten.. vanavond lekker filmpje kijken. de decoder is kapot en krijgen volgende week nieuwe. dus geen voice vanavond.

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Franka k*t kl*tezooi dus :( wat Napoleon zegt lijkt me een goeie, bezwaar indienen en/of even langs een belastingkantoor gaan....of misschien ken je een financieel adviseur of iemand met verstand van belastingzaken, die ff om advies vragen.....

Spikkel balen dat je geen tv kan kijken!

Napoleon wat goed dat Lieze zo goed slaapt

Wij zijn even lekker naar buiten geweest, Irem was toch hangerig dus die bleef lekker rustig zitten in de buggy ;) bij de Zeeman 2 superschattige pakjes voor de baby gehaald, eentje met vestje, meteen de tussenoplossing omdat ik geen winterjasje in inieminie maatje wilde kopen voor die 1 of 2 maanden, dit vestje is lekker zacht en warm, helemaal handig. En voor Irem nog een creme ribbroek en een velours pyama (dank Ikheid voor de tip!!), die bevalt supergoed maar had er maar eentje, dus nu eentje erbij voor als de ander in de was zit. En een wasmand :) voor de droge-nog-niet-opgevouwen was. HEUL interessant allemaal weer ;) . Nu wachten op mijn moeder, die komt zo hier eten.

14. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    aankomende januari :)

15. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @bd: Thanks lieve meiden!! Bezwaar indienen was helaas niet mogelijk omdat ik voor 2011 nog een openstaand tegoed had ( de maanden nov en dec) en dan mogen ze dat zonder berichtgeving gewoon verrekenen. Helaas dus niets aan te doen :( maar wel k*t..

16. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Heb mijn ouders gesproken en die willen wel bijspringen als het nodig is dus dat gaat vast wel goedkomen...Ben weer tot bedaren gekomen :D Ik ben gezond en heb 2 prachtige kids, dus even relativeren...(al is krap bij kas zitten niet echt lekker, maar daarin ben ik niet de enige :()

@wonder: thanks voor het bellen meis! *KUS*

17. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Guusje wordt wakker ( mag ook wel na de fles om half 12 te hebben gehad) en ook maar eens voor het eten zorgen...Later dames!

18. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Napoleon: moest lachen om je monoloog!!!:D

@eylem: leuke dingen gekocht!!! Ga morgen ook maar ff bij de zeeman kijken!;)

@Franka: welcome! Fijn dat je weer een beetje op adem aan het komen bent....klote organisatie mag zijn slogan ook wel aanpassen in....Makkelijk maken we het nooit en menselijk zijn we al helemaal niet!!!

@Spikkel: balen dat je decoder hiet niet doet, maar filmpje is ook leuk!

19. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Haha, nee net wat je zegt inderdaad....Niet echt makkelijk en al helemaal niet leuk :)

20. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik las dat noah helemaal vand e beademing is
    jeuujjj wat goed nieuws

Deel Deze Pagina