We beginnen opnieuw! April 2010 mama's! 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Ikheid, 22 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Eylem: Balen dat je brood gescheurd was. Smaakt het wel lekker?

@ Kris: Wat lief dat Sanne aan het zingen is.

Hier een goede nacht gehad, T. heeft gewoon lekker geslapen tot ca. 07.00 uur. Zit nu op mijn werk, ben bezig met een mailing *GAAP*, dus ik dacht ik kom even spieken hier, maar het is rustig hier, dus ik ga maar weer eens verder werken. Mijn collega is nu brood halen voor de lunch, gelukkig maar, want ik heb hongerrrrr. Had vanmorgen geen tijd meer om te ontbijten. Erg eigenlijk, want ik hoef pas om 08.45 uur te beginnen en dan moet ik 's morgens uiteindelijk nóg haasten. Hoe is het mogelijk hè?! Ik presteer beter onder druk, want als ik allebei de kids weg moet brengen ben ik altijd wel op tijd.

Hm, toch nog een heel verhaal geworden. Nou ja, nu ben ik echt weg. Toedels en tot vanavond, A. gaat sporten geloof ik, dus dan ben ik er weer.

2. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    goedemiddag
    hier een goede nacht gehad
    was niet de enige die overlast had
    me onderbuurvrouw dacht dat het bij ons vandaan kwam
    en die raakte ook al lichtelijk geirriteerd

pff ik moest me id ophalen heb daar gewoon bijna een uur gewacht
    erg leuk met de kids
    toen nog boodschappen gedaan
    had geen losgeld voor een karretje dus liep de hele winkel door met de kids T natuurlijk overal aan zitten maar tis me gelukt!

nu even eten en dan T weer naar bed
    en ik aan me huishouden beginnen

3. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Jeetje wat rustig. Hier vanmorgen ook lekker uit kunnen slapen tot kwart voor acht. Heerlijk! Vanmorgen naar een verjaardag geweest en de kids liggen nu op bed. L slaapt, E speelt en rolt wat. Zometeen komt een vriendin nog even op de koffie. Manlief is boodschappen doen. Een heleboel zodat hij aankomende week niet meer met de kids alleen op pad moet voor veel boodschappen. Ik heb vanavond slaapdienst en dan vrijdagavond om 19.00 op mijn werk zijn. Dan slaap ik daar ook en vertrekken we om 4 uur 's nachts richting Frankrijk voor een weekje skieën. Ik ben heel erg benieuwd!!! Zie er wel tegenop om de kids (en manlief natuurlijk haha) een week te missen, maar heb er ook wel zin in. Beetje dubbel...
    Maar goed. Ik ga maar even wat nuttigs doen denk ik.

4. Amethist

ARGH! Waarom heb ik elke keer stuwing als ik op mijn werk zit :x:(. Thuis heb ik er helemaal geen last van. Zuchterdezucht...

5. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eylem: jammer weer een vroegertje..
    Kris: werkse meis! Schattig 'poesje miauw'.
    Am: hè jakkes, irritant, vooral op 't werk.
    Ka: oeh lekker ff een weekje weg, zul je zien dat het weekje voorbij vliegt! Fijn dat manlief de boodschappen heeft gedaan.

Hier niks te melden.
    Vanochtend nog ff richting BCC gegaan, autoradio gekocht en manlief een receiver voor de audio-installatie, kan ie weer hard muziek luisteren.

Straks eten bij 't Pannekoekenhuis, hmmm.

6. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    pfff zit met de ps2 eye toy dinsey move te doen wat vermoeiend zeg hahaha

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hello ladies!

Hoe is het hier? Rustig in ieder geval!

Ik heb het ook echt mega druk! L.ukas heeft natuurlijk vakantie, dus die heeft de nodige entertainment nodig. Verder is N.oa erg hangerig, dus die zit steevast de halve dag aan mijn benen geklemd. Niet veel me-time dus! Morgen mijn enige werkdag deze week en dan tot 10 januari vrij. Joepie!

Manlief is nu met L.ukas naar zijn oma met een ovenschaal Lasagna. N.oa en ik hebben net samen gegeten. Dus nu eindelijk even rust!

L.ukas heeft het van de vier nachten twee nachten droog gehouden. En de andere twee nachten maar één keer geplast in bed, dus dat is ook eenverbetering ten opzichte van de vorige keer. Dus er is hoop! Ik ben ook echt supertrots op hem!

8. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw das echt goed van L.ukas! Ik ben ook trots :D
    Jammer dat je nu niet (veel) me-time hebt, dat zal er wel inhakken, gelukkig nog maar 1 dagje werken en dan 2 weken vrij. Lekker!

Vanmiddag nog naar de Babydump geweest en een buggy gekocht zodat ik die wat makkelijker kan meenemen voor ff snel ergens heen, onze Mura is dan een heel gesleep. We hebben nu een Quinny Zapp gekocht in 't bruin/taupe.

Daarna pannenkoeken gegeten, was lekker! En nu weer thuis, J. slaapt net en wij kruipen zo op de bank, een avondje helemaal niks.
    Morgenochtend zwemmen en verder geen plannen.

Fijne avond meiden!

9. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Wow, weer lekker rustig hier...

Vanmiddag al even bijgelezen, maar toen werd T.omas net wakker ( was kwart voor 5 haha, dus mag niet zeuren )...

@am: balen van die stuwing iedere keer op je werk...neem je een kolf mee naar werk?

@lovely: wat onzettend irritant van die buren...wel lekker een keer vroeg naar bed...wij nemen het ons regelmatig voor, maar komt er dan niet van...terwijl slapen zooo lekker is! :D

@cam: wow! wat goed van L.ukas!! gaat de goede kant op! Kan me zo voorstellen dat je trots bent! Dat mag ook :D

@akoya: whoepie een nieuwe auto!! Veel prettige kilometers gewenst :p:D;) Mmmm lekker pannenkoeken eten! Was het lekker?

@eylem: mmm lekker zelf gebakken brood!

@ka: spannend hoor een weekje zonder de kids! Vind het echt stoer van je dat je gewoon gaat!! Ik zou dat denk ik niet kunnen...

@kris: Leuk dat S.anne liedjes zingt!

@hier vandaag de zijkant van T.omas zijn bedje gehaald en een dekbedje gekocht. Hij kon vanmiddag niet wachten tot hij zijn bedje in kon!! Hij vond het vandeweek bij mijn ouders zo fijn om onder een dekbedje te liggen, dat ik toch maar een poging gewaagd heb...Hij heeft van 12.15 tot 16.45 geslapen dus daar zit het wel goed mee...Net vond hij het ook leuk om zijn bed in te gaan, dus ben benieuwd hoe hij er zo bij ligt...(of hij in zijn bedje is gebleven...ben daarom ook heel benieuwd of hij morgenvroeg zelf opstaat of gewoon blijft liggen totdat wij bij hem zijn...)

10. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dat lijkt me ook spannend Franka. Maar ook superleuk!
    Zie je het al voor je; T.omas staat 's ochtends zelf op en komt jullie wakker maken, geweldig.

Pannenkoeken waren heerlijk, buikje weer rond gegeten..

Hopelijk slaapt T.omas lekker in zijn 'nieuwe' bedje!

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hallo allemaal. :D

@Akoya, leuk, leuk, leuk een nieuwe auto. Veel plezier ervan. Oh lekker pannekoeken.

@Franka, Leuk T in een soort van groot bedje. Wij zaten ook al een beetje te twijfelen om een junior bedje te kopen voor Tygo. Maar de laatste tijd wil die niet meer gelijk in bed blijven liggen dus ik denk dat we nog maar even wachten. Ben benieuwd hoe het gaat met T.

@CM, Wat goed van L. Daar mag je idd heel trots op zijn. Mis de smiley met de duimen omhoog.

@Ka, spannend zeg een hele week zonder kids. Ik geloof niet dat ik het zou kunnen en willen eigelijk. Veel plezier en doe voorzichtig anders moet je met een gipsvlucht weer mee terug ;):D

@Lm, oh da's fijn idd keiharde muziek als je wil slapen.

Vandaag weer een dagje gewerkt en het was weer eens lekker druk vandaag. Was wel helemaal gaar aan het eind van de dag. Morgen even wat boodschapjes doen voor oud en nieuw want voor de rest heb ik geen tijd meer.

12. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @akoya: jaa! dat is inderdaad ook wel een schattig idee...kan alleen helaas niet, aangezien we de klink omhoog hebben staan op zijn kamer, dus hij kan er niet uit...Maar ben wel benieuwd of hij gaat spelen ofzo....

@jewe: ik ben blij dat we de zijkant van het ledikant kunnen halen...we wilden eigenlijk overstappen van ledikant naar groot bed, maar ik vind dit een mooie tussenstap en het scheelt ons een peuterbed kopen...

Zag wel dat het dekbed eigenlijk voor een peuterbed is en niet voor een ledikantje, maar goed, dan heeft ie lekker veel dekbed om mee te knuffelen :D

Net even snel gespiekt en hij ligt lekker in bed onder de dekens te slapen :D

13. Amethist

@ Caro: Super-goed van L.!
    Lekker zeg, bijna vakantie.

@ Akoya: Mjammie, pannenkoeken!
    Ja, da’s wel handiger hè een gewone buggy. Wij hebben een Koelstra Simba en die hebben we gewoon standaard in de achterbak liggen. Als we dan met beide kids op stap gaan nemen we de kinderwagen mee voor T. en de buggy voor A. Voor o.a. de buggy heb ik nu ook die Lodger Bunker gekocht.

@ Franka: Nee, ik heb nooit een kolf mee naar het werk, maar toevallig zat ik er vandaag aan te denken om dat in het vervolg toch maar te doen. We hebben eigenlijk geen ruimte om te kolven, maar als ik echt even moet, dan kan ik altijd nog op het toilet gaan zitten.
    Wat spannend dat T. al een beetje naar een “groot” bed is. Dat durf ik bij A. echt nog niet hoor. Maar ik ga binnenkort wel een dekbedovertrekje kopen, want zoals ik pas al zei ik word helemaal kriegel van dat gekloot met dat lakentje en dekentje.

Hier zijn de kindjes vanavond gewoon zonder problemen lekker gaan slapen. Als vanouds dus. Ik heb vanmiddag in de lunchpauze nog een shirtje en vestje bij de Vero Moda gekocht. Als ik zeg dat het écht iets voor mij is, gaat er misschien wel een lampje branden bij jullie ;):D. En ik heb vast was reisgidsen voor zomer 2012 gehaald.

14. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @am: ja, heb ook wel eens gekolfd op de wc haha!! ja, inderdaad spannend, ik heb het ook lang uitgested om het zijkantje eraf te halen...Ik had echt gedacht dat ie niet in bed zou blijven en zou gaan spoken, maar tot nu toe doet hij het goed en laat hij me verbaasd staan...:D

Haha, leuk geslaagd bij de VM dus...Ik heb wel een vermoeden haha!! En waar gaat de reis mogelijk naar toe??

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Pfff, ik ben echt GESLOOPT....I. wilde niet gaan slapen (waarom niet een raadsel zoals gewoonlijk) dus die slaapt net pas...10 keer op en neer gelopen, weer even uit bed geweest, weer naar bed....bleeghhhh.

Am, tijger of panter, het vestje? :D

Akoya, lekker dagje gehad dus, fijn!

Franka, oh leuk! Dekbedje is hier ook een groot succes (sinds een paar weken). Zijkant omlaag durf ik nog niet, bedje is sowieso best wel hoog en I. staat dan direct op de deur te bonzen vermoed ik...

CM, goed hee van L.!

Ka, jeetje spannend vrijdag al!

Jewe, ja het zal wel druk zijn deze dagen!

He ja GRRR er gaat hier nog even een enorme vuurpijl de lucht in....geloof dat I. er doorheen slaapt...

16. Amethist

@ Franka: Hier kan de zijkant er echt nog niet af, ik durf er vergif op in te nemen dat A. dan uit bed valt. Ze ligt nu vaak helemaal tegen de spijlen aan.

@ Eylem & Franka: :D, hahahaha, ja een leuk tijgerprintje :D, maar niet het vestje, wel het shirtje.

17. Amethist

Ik zag trouwens ook nog een heel gaaf fuchsia blazertje met 3/4 mouwen, met 50% korting, dus nu maar € 20,--. Misschien dat ik die ook nog wel ga halen, we hebben de eindafrekening van de Eneco gehad en we krijgen €40,-- terug en hoeven niet te betalen aankomende maand :D.

18. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @eylem: pff meis, wat een begin van jouw avond! Lastig he als je niet precies weet wat er is...Maar wat betreft het zijkantje eraf halen: je ziet maar dat je wel kunt denken dat ze op een bepaalde manier reageren maar dat ze dat niet altijd doen...T.omas blijft ook lekker liggen ( tot nu dan iig)...:D

19. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @am: jeej ik had gelijk :D Leuk hoor voor klein prijsje kunnen slagen :D

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ akoya, leuk een nieuw autootje! En een nieuwe buggy, scheelt idd een hoop gesjouw!

@ am, tijgerprintje? :D oh haha, ja dus! Ik gebruik van het begin af aan al een dekbedovertek bij N.oa in bed. Wel met het dekentje erin, niet met dekbed.
    Balen van die stuwing telkens. Niet echt fijn op het werk!

@ eylem, he wat vervelend dat het slapengaan weer een drama was met I. Hopelijk heeft die vuurpijl haar niet wakker gemaakt!

@ jewe, drukke dag achter de rug. Hoe is het nu met je moeder?

@ franka, T. al zonder zijkant joh! Nou, hoef ik met N.oa echt nog niet te proberen! Die blijft echt niet liggen! L.ukas bleef wel keurig netjes liggen in zijn peuterbedje. Maar die was al wel wat ouder en een heel ander kind dan zijn zus!

@ am,

Deel Deze Pagina